Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:11:26 GMT

تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود از سد کالپوش

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۵۶۴۸

تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود از سد کالپوش

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی به میزبانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه تأمین آب پایدار دغدغه مسئولان شهرستان است، تاکید کرد: طی هفته‌های آتی حفر دو حلقه چاه با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم منابع پایدارتری در زمینه تأمین آب شاهرود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تأمین آب پایدار برای این شهرستان از سد کالپوش در برنامه قرار دارد، افزود: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

فرماندار شاهرود درباره طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به خصوص در نانوایی‌ها، تاکید کرد: خوشبختانه مردم و همچنین نانوایان با این طرح همراهی خوبی را داشته و پشتیبانی خوبی نیز از واحدهای خبازی صورت گرفته است.

جلالی با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به خوبی در شاهرود اجرا شده است، گفت: تاکنون تعداد ۱۷۰ نانوایی از ۲۳۰ واحد شهرستان شاهرود به دستگاه‌های کارت خوان هوشمند مجهز شدند و مابقی نیز در روزهای آتی به این دستگاه تجهیز می‌شوند.

کد خبر 5525243

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی تامین آب شرب فرمانداری شاهرود بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز سنندج مواد مخدر قوه قضاییه آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هفته قوه قضاییه گرد و غبار بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد