Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تعامل پلیس بوشهر با فارس و کشف ۱۱۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس فارس و بوشهر ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "بوشهر" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری سمند در حال انتقال یک محموله تریاک به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لامرد پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری سمند حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سردار حبیبی گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، در بازرسی از این سواری ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

رفع تصرف ۹ هکتاراز اراضی ملی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف حدود ۹ هکتار از اراضی ملی توسط عده‌ای از اهالی محل در یکی از مناطق شهرستان کوار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و حدود ۹ هکتار از اراضی ملی که به صورت غیرقانونی تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز شده بود را رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی کوار گفت: در این خصوص ۳ نفر متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ هاشمی گفت: از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اراذل آدم‌ربا در دام پلیس  داراب

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: اراذلی که در اردیبهشت‌ماه امسال با سلاح گرم فردی را گروگان گرفته بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ حمید افرامن گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی با سواری سمند در یکی از روستا‌های شهرستان داراب در اردیبهشت‌ماه سال جاری، پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

او گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ساعات پایانی همان شب خودرو آدم‌ربا در حالی که فرد ربوده شده (در سلامت کامل) در آن بود را در اطراف یکی از روستا‌های داراب کشف کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آدم‌ربای ۳۶ ساله به سمت کوه‌های اطراف شهرستان داراب متواری شده است، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی به محل مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پس از ۳۷ روز فرد آدم‌ربا در حالی که با سلاح گرم قصد تیراندازی به سمت پلیس داشت را دستگیر کنند.

سرهنگ افرامن گفت: در بازرسی بدنی و همچنین مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح گرم و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، در سوابق این آدم‌ربا یک فقره سرقت به عنف موبایل و همچنین تهدید شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی گفت: فرد آدم‌ربا به قصد اخاذی اقدام به آدم‌ربایی کرده بود، متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف کنند.

او گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

فرمانده انتظامی فسا گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مذکور را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، در این خصوص راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و موتورسیکلت نیز تحویل ستاد تملیکی استان شد.

کشف ۲۰ کیلو تریاک نتیجه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: طرح ارتقاء امنیّت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیّت در بین شهروندان، توسط یگان‌های انتظامی شهرستان کوه چنار طی یک هفته گذشته اجرایی شد.

او گفت: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد، دستگیری ۱۱ نفر متهم تحت تعقیب، توقیف ۲۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف و کشف ۳۷۸ هزار نخ سیگار قاچاق از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

موتورسیکلت قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران انتظامی کلانتری "۱۱ زند" حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتوسیکلت سنگین مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او گفت: پس از طی مسافتی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند، در این خصوص راکب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه کالای قاچاق بلافاصله آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری سارق مغازه توسط پلیس آگاهی کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق مغازه و کشف ۱۰ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها در سطح شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت مغازه اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان هشدار داد نسبت به ایمن کردن مغازه و محل کار خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع گزارش کنند.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس نی‌ریز و لرستان

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف سواری پژو و کشف ۵۱ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان لرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "لرستان" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو ۴۰۵ در محور "سیرجان-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نی‌ریز" پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، در بازرسی از این سواری ۵۱ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ کرمی گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،  یک سواری پژو پارس با دو سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

کلاهبرداری با جعل عنوان دولتی

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت از شناسایی و دستگیری شخصی که خود را بازرس دادگستری معرفی کرده بود خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان زرین‌دشت حین گشت‌زنی و برقراری نظم و امنیت به فردی که خود را بازرس دادگستری معرفی می‌کرد مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او گفت: در بررسی تخصصی مشخص شد وی با جعل عنوان بازرس دادگستری، برادر یکی از فرماندهان سپاه پاسداران، فرزند قضات و ... قصد نفوذ در پرونده‌های قضائی با هدف کلاهبرداری از شهروندان داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. به شهروندان توصیه کرد کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت کلام فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند لذا در صورت برخورد با این گونه افراد سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد

ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • جاساز تریاک در پیکان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس