Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد عباسی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع گرگان اظهارداشت: اجازه ندادیم و نخواهیم داد، بعد از انقلاب امام (ره) و تلاش شهدا و ایثارگری ملت، شیطان به جامعه تسلط پیدا کنند.

وی بیان کرد: در ابتدای انقلاب نیز منافقان با دسیسه‌های مختلف وارد صحنه شدند و افرادی مثل بنی صدر در درون سیستم نفوذ کرده بودند تا انقلاب را منحرف کنند، اما شهدایی همچون بهشتی محکم در برابر این افراد ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نگاه سیاستمداران و شهید بهشتی بود که باعث شد این انقلاب حفظ شود.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: ۲۴۵ گروه متفرقه در دانشگاه.ها در ابتدای انقلاب فعالیت داشتند تا شرایط تفرقه افکنی را در جامعه ایجاد کند، اما بصیرت مردم اجازه چنین فضایی نداد.

عباسی افزود: عده‌ای در مسیر انقلاب اسلامی محکم ایستادند و جان خود را فدا کردند و سایر سرداران بزرگ مدافع انقلاب و مقاومت با این سلسله وارد صحنه شدند و توانستند انقلاب را حفظ کنند.

وی ادامه داد: رضا خان به دنبال داروهای جنسی بود و جز فساد به چیزی فکر نمی‌کرد و  ۶ هزار آبادی را به نام خود ضبط کرده بود، اما امروز برخی این شقاوت‌ها را فراموش کردند و  گمان می‌کنند در آن زمان خبری بود، در حالی که در آن زمان جز فساد و ظلم چیز دیگری نبود و مردم در مشقت زندگی می‌کردند.

وی تصریح کرد: دفاع از ارزش‌ها را جزو افتخارات خود می‌دانیم، چرا باید ارزش‌ها آنقدر مظلوم شده که نتوانیم در برابر طاغوت و دوران سیاه پهلوی صحبت کنیم که مبادا عده‌ای ناراحت شوند.

معاون‌ وزیر کشور گفت: امام (ره) جوامع ما را متحول کرد و این افتخار در طول تاریخ منتسب به امام (ره) و حامیان انقلاب اسلامی است که این انقلاب جوامع جهانی را دگرگون کرده است.

وی اظهار داشت: مهمترین درس شهید بهشتی انسجام و وحدت بود و وحدت می‌تواند خط‌شکن بسیاری از اقدامات باشد.

وی بیان کرد: همراهی و مدارا نکردن با دشمن، مدارا کردن با دوستان از درس‌های دیگر شهید بهشتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به حقانیت خود و نظام و اسلام و در راس همه رهبر معظم انقلاب یقین داریم و به عنوان نیروهای حزب‌الهی می‌دانیم که الزامات امام راحل ذات خدایی و قرآنی دارد.

رییس سازمان امور اجتماعی تاکید کرد: مسیر دشمن همچنان ادامه دارد و همه باید نسبت به این مساله آگاه و بیدار و روشن باشند.

عباسی گفت: امروز مجموعه‌ای پایدار است که منابع انسانی قابل اعتماد داشته باشد و این منابع انسانی با متوسط سن ۳۲ سال در ایران است و در کشورهای اروپایی متوسط سن منابع انسانی حدود ۶۰ سال رسیده است.

وی اضافه کرد: دشمن سعی دارد با ترویج در فضاهای مجازی جلوی این منابع انسانی را بگیرد و عده‌ای در همین راستا گام برداشته بطوری که یا دیر ازدواج می‌کنند یا پس از ازدواج تمایلی به فرزندآوری ندارند.

برچسب‌ها سازمان امور اجتماعی کشور وزارت کشور گرگان گلستان محمد عباسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور اجتماعی کشور وزارت کشور گرگان سازمان امور اجتماعی کشور وزارت کشور گرگان گلستان محمد عباسی منابع انسانی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است