Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@17:49:06 GMT

صدور حکم اعدام برای سارق طلای زنان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۶۲۰۰

صدور حکم اعدام برای سارق طلای زنان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مسعود ستایشی در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به نکات مهم سند تحول قضائی گفت: بحث راهبردها، راهکارها و چالش‌ها از جمله نکات مهم است. همچنین احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین هم در این سند دیده شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: سند تحول را باید به گونه‌ای عمل کنیم که مفاد مورد تاکید رهبری هم لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کاهش اطاله دادرسی گفت: اطاله دادرسی را قبول داریم و یکی از مواردی که در سند تحول آمده است، کاهش اطاله دادرسی است. کاهش را داشتیم اما نگاه رفع اطاله دادرسی است و اصلاً نباید اطاله داشته باشیم. تمام اهتمام قضات و کارمندان قوه قضاییه رفع آن است.

وی با اشاره به حجم ورودی‌ها به قوه قضاییه گفت: تلاش‌ها برای کاهش ورودی‌ها است اما حجم ورودی‌ها صرفاً برای قوه قضاییه نیست. اگر ما برای کاهش ورودی‌ها اقدام مؤثری برداریم و انگیزه همکاران ما هم همین است.

ستایشی تصریح کرد: ۲۷ سامانه الکترونیکی مختلفی در دستگاه قضائی فعال است و در خدمت مردم است. اکثر اینها پاسخگو هستند که از جمله آنها سامانه استعلامات است.

وی ادامه داد: ابلاغ رکن رکین است و سامانه‌ای در این زمینه هم فعال است.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص مردمی سازی دستگاه قضا گفت: تحول در دستگاه قضائی، از نکات مهم است. اعتقاد ما این است که رویکردهای اجتماعی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ستایشی در خصوص زندان زدایی گفت: زندان یکی از کیفرهاست اما آسیب‌های متعددی برای خانواده زندانی به همراه خواهد داشت. جایگاه زندان برای اراذل و اوباش و هنجارشکنان است. تاسیساتی به نام تأسیسات ارفاقی داریم و می‌توانیم کسانی که مشمول قانون هستند فرد به جای رفتن به زندان، کیفر را از طریق دیگری تحمل کند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص برخورد با متخلفان در عدم اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرده و روند در حال نظارت است‌.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اعلام اموال مسئولان گفت :۸۰ درصد حوزه قوه قضاییه در مقام‌های مختلف اموال خود را اعلام کردند.

وی در ادامه و در خصوص ورود قوه قضاییه به خودروهای بی کیفیت و اینکه آیا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده گفت: نکاتی پیشتر مطرح شده بود و این موضوع در دادسرا در مرحله رسیدگی است.

ستایشی در خصوص گزارشگران فساد گفت: نوید این را می‌دهم که هویت گزارشگران محفوظ باقی بماند.

وی در رابطه با پرونده فساد در فوتبال گفت: این موضوع تحت بررسی است و به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص برخورد با مخلین نظم‌و امنیت گفت: اهتمام ویژه قوه قضاییه این است که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت با مخلین نظم و امنیت برخورد کند. گزارشی دیروز گرفتم مبنی براینکه سارقین یک طلافروشی ۲۰ دقیقه پس از سرقت بازداشت شدند.

وی افزود: همچنین چندی پیش فردی که اقدام به تعرض به یک خانم کرده و طلاهای وی را به سرقت برده بود، جرمش در حکم اخافه محسوب و به اعدام محکوم شد.

منبع: مهر لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر قصاص اخبار مرتبط آزادی ۵۱ نفر از محکومان به قصاص با اعلام گذشت اولیای دم در سال گذشته ۱۴۰۱/۲/۱۰ حکم اعدام قاتلان شهید نصیری صادر شد ۱۴۰۱/۱/۷ ۵ محکوم به قصاص آزاد شدند ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ قاتل جوان ورزشکار قصاص شد ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ بخشش پای چوبه دار به حرمت عید مبعث ۱۴۰۰/۱۲/۹ شمارش معکوس برای قصاص قاتل ۲ محیط‌بان ۱۴۰۰/۱۲/۸ آخرین ویدیو ها فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۹ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۳:۰۳ پیام الناز شاکردوست برای تولد ۳۸ سالگی اش + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۵۷ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۲:۲۴ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۲۱:۳۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۰:۱۶ صدور حکم اعدام برای سارق طلای زنان ۰۰:۰۹ افشای علت مرگ دی کاپریو در «تایتانیک» ۲۵ سال پس از اکران ۰۰:۰۶ اعلام قیمت جدید گوشت گوسفند و گوساله در بازار / یک کیلو ران گوساله چند؟ ۰۰:۰۱ نامه وزارت گردشگری به سازمان هواپیمایی: تصمیمتان را متوقف کنید! ۲۳:۵۴ استاندار تهران:  اگر فرزندآوری را به مساله اعتقادی تبدیل کنیم بسیاری از مسائل ما حل می‌شود ۲۳:۵۲ ذکر و دعا جهت عزیز شدن در نزد دیگران ۲۳:۴۸ جنجال جدید «جرارد پیکه» این بار با یک خبرنگار! ۲۳:۴۵ نحوه ذخیره پسوردها در گوگل کروم ۲۳:۴۱ شبیه ترین نقطه زمین به مریخ ۲۳:۳۸ درمان هایی که تصادفا طاسی را درمان کردند ۲۳:۳۴ امیرعبداللهیان با اردوغان دیدار کرد + عکس ۲۳:۲۹ رفع جرم و پلاک دندان در ۵ دقیقه با پوست گردو! + روش ۲۳:۲۷ هافبک پرسپولیس در حد ذخیره های سپاهان هم نبود! ۲۳:۲۶ برای مذاکره غیرمستقیم با ایران؛ رابرت مالی در دوحه ۲۳:۲۴ چگونه شوهر خود را حرف‌ گوش‌ کن کنیم؟ ۲۳:۲۲ علی باقری فردا در دوحه ۲۳:۱۵ ۹ راز زیبایی خیره کننده‌ مرلین مونرو که باید بدانید ۲۳:۱۳ ازدواج سالمندان با تمام خوب و بدهایش ۲۳:۰۹ فوران آتشفشان سن کریستوبال، نیکاراگوئه + فیلم ۲۳:۰۵ همه چیز درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان در ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳ قالیباف: برخی سوپر انقلابی ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده اند ولی از همه طلبکارند + فیلم ۲۳:۰۰ مهمان بعدی فردوسی پور معلوم شد ۲۲:۵۹ روش های خانگی و فوری و سریع برای تسکین و درمان دندان درد ۲۲:۵۸ تولد نوزادی با ۲۴ انگشت! + عکس ۲۲:۴۸ کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد ۲۲:۳۹ بهترین مدل مانتو برای شکم دارها ۲۲:۲۴ محصولاتی که این روزها در بازار لبنیات کمیاب هستند ۲۲:۲۱ طول انگشتان شخصیت شما را آشکار می کند ۲۲:۱۹ فروش مجازی، مشکل عطاری های کشور ۲۲:۱۳ اگر در دریافت وام ازدواج و فرزندآوری مشکل داشتیم، چگونه شکایت کنیم؟ ۲۲:۱۳ چرا حبوبات حشره میزند؟ + بهترین راه حل خانگی ۲۱:۵۸ گیاهی با خاصیت های یک داروی خارجی ۲۱:۵۵ مخفی کردن چت های واتساپ از دید دیگران ۲۱:۵۳ خونه مادرشوهرت اینجوری با سیاست رفتار کن ۲۱:۴۶ مهمترین علل بی اشتهایی کودکان و نوزادان + درمان موثر ۲۱:۳۵ شستن مو با تاید، باعث ریزش میشه یا پرپشتی مو؟ ۲۱:۳۲ ایده های کاربردی برای اسباب کشی آسان + ​فیلم ۲۱:۳۰ ۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل های دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۲۱:۲۸ سه تست روانشناسی که هر فردی باید آن ها را بشناسد ۲۱:۲۴ طرز تهیه خورش «قیمه مشهدی» ۲۱:۰۳ مشاور امنیت ملی کاخ سفید: یک توافق روی میز است؛ بستگی به ایران دارد که بخواهد آن را بپذیرد یا نه ۲۱:۰۱ امیرعبداللهیان:‌ به شرط رفتار واقع بینانه آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق می رسیم ۲۱:۰۰ احتمال ریزش مجدد بازار رمزارزها وجود دارد! ۲۰:۵۶ مقصر تورم ۱۲ درصدی خرداد ماه کیست؟ ۲۰:۳۰ امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی ۲۰:۲۹ فوری؛ تمدید قرارداد ستاره استقلال تا ۱۴۰۳ + عکس ۲۰:۱۵ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۱/۴/۶ ۲۰:۱۵ حمایت شرکت سایپا از تولید خودرو در بخش خصوصی ۲۰:۰۱ افزایش بیش از ۲۲ واحد درصدی تورم نقطه به نقطه پایین ترین دهک هزینه ای ۲۰:۰۰ استیضاح فاطمی امین منتفی شد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قصاص سخنگوی قوه قضاییه اطاله دادرسی ورودی ها ۱۴۰۰ ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • بابک زنجانی اعدام نمی‌شود؟+جزئیات
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند