Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرنوش عموزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مانور نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی با حضور کارشناسان این سازمان، ونمایندگان دستگاه‌های مرتبط استان در قالب ۳۰ تیم بازرسی و تعداد ۱۱۰ نفر در سراسر استان در راستای تشدید و استمرار نظارت و بازرسی‌ها در کل زنجیره تامین مردم استان برای ثبات قیمت و جلوگیری از احتکار کالا انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در این مانور سراسری نظارت بر کالاهای حوزه کشاورزی، نانوایی‌ها و واحدهای عمده فروشی کالاهای اساسی و فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی با محوریت بازرسی از مراکز عرضه و بسته بندی مواد غذایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار انجام شده که در این بازرسی‌ها، از ۹۳۰ واحد صنفی به منظور رصد و پایش سه مقوله کیفیت، کمیت و همچنین قیمت کالاها در واحدهای صنفی شهرستان‌های مختلف استان بوده است.

عموزاده اضافه کرد: رصد هوشمندانه و مستمر می‌تواند تخلفات احتمالی را شناسایی و ثبات و فراوانی کالا را برای مردم عزیز استان به دنبال ارمغان بیاورد.

وی افزود: پایش و نظارت واحدهای صنفی و نانوایی‌ها توسط مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان، بازرسان دستگاه تعزیراتی و بسیج اتاق اصناف از کارایی مطلوبی در یک ماه گذشته برخوردار به گونه‌ای که تخلفات این حوزه را آسیب شناسی کرده و برای متخلفان و برهم زنندگان بازار و کالاهای اساسی کشاورزی ۱۳۱ پرونده تعزیراتی متشکل از ۵۳ فقره پرونده متعلق به نانوایی‌ها و ۷۸ پرونده متعلق به بازار، تشکیل و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: در این مانور تعداد ۳۳ واحد نانوایی کسر سهمیه و تعداد ۱۲ نانوایی از آرد تشویقی برخوردار شده و از چهار واحد صنفی پلمب شده، سه واحد متعلق به نانوایی‌ها و یک واحد مربوط به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده است که با بهره گیری از ۵۷۴ تیم دونفره در دو شیفت صبح وعصر با ۵۴۵ مورد بازرسی صورت گرفته است.

کد خبر 5525310

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تعزیرات حکومتی ایلام بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز مواد مخدر سنندج قوه قضاییه خراسان رضوی مشهد آمار کرونا ایلام گرد و غبار هفته قوه قضاییه نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد