Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان مشارکت در جلسه‌ای با حضور اعضای حزب خود (آبی سفید) گفت: اسرائیل با کشورهای منطقه علیه ایران همکاری می‌کند و این همکاری‌ها فقط شامل موضوع دفاع موشکی نمی‌شود.

وی افزود: در موضوعات امنیتی درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی نمی‌شویم، باید بدانیم که تحولات و چالش‌های خاورمیانه منتظر ما باقی نمی‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی گانتز در ادامه بدون اشاره به تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی که خطری جدی برای امنیت منطقه و جهان است، مدعی شد: ما مخالفتی با موضوع توافق هسته‌ای (با ایران) نداریم، اما مخالفت ما با توافقِ بد است، این موضعی است که به دوستان خود در جهان منتقل کرده ایم.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید برای هر سناریویی در منطقه آماده باشد.

گفتنی است اظهارات جدید بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که این رژیم با بهره مندی از زرادخانه اتمی دیمونا و تسلیحات هسته‌ای خطرناک یکی از اصلی ترین تهدیدات برای امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود. شخصیت‌های بین المللی در سالهای اخیر بارها خواهان نظارت بر فعالیت‌های اتمی رژیم صهیونیستی شده اند اما زد و بند این رژیم با آمریکا و دیگر کشورهای غربی تاکنون از مانع از این رخداد شده است.

کد خبر 5525396

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران بنی گانتز توافق هسته ای روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق جو بایدن عربستان سعودی ایران ترکیه مسکو ولادیمیر پوتین ناتو انگلیس رژیم صهیونیستی بنی گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم