Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: عملیات بازسازی موقتی ورزشگاه خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس نیز در حال انجام است.

مظفر خادمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به حضور نمایندگان هرمزگان در لیگ های کشوری و نیاز مبرم به بازسازی مجموعه های ورزشی خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس با هماهنگی استانداری هرمزگان و وزارت ورزش و جوانان و اختصاص بخشی از بودجه لازم عملیات بازسازی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترمیم صندلی های ورزشگاه خلیج فارس، تقویت نور، بهسازی رختکن ها و سیستم تهویه و دیوار کشی بخشی از ورزشگاه از جمله این اقدامات است، اضافه کرد: البته تمامی این اقدامات نیاز به تأمین بودجه لازم دارد که امیدوارم با همکاری های صورت گرفته محقق شود.

خادمی با اشاره به صعود تیم فوتسال صنایع هرمزگان به لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این صعود اتفاقی نیست. استان هرمزگان پتانسیل و ظرفیت بسیاری از رشته های ورزشی را دارد که یکی از این رشته ها فوتسال است. ما استعداد های بسیار زیادی را در ورزش استان هرمزگان داریم که ثمره آن این صعود تیم به لیگ برتر است و خواهش من این است که تمامی مسئولان همچنان در این راه کمک کنند تا بتوانیم در ورزش حرفه ای گام های بسیار خوبی را برداریم.

وی ادامه داد : مردمی بودن و ورزشی بودن مسئولین و حس همکاری در استان باعث شد که همه دست به دست یکدیگر دهند و کمک کنند تا این آرامش به ورزش استان هرمزگان باز گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان پ ضمن اشاره به ایجاد زیر ساخت های ورزشی جدید در استان هرمزگان گفت: ما امسال چندین سالن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی را در شهرستان ها و روستا های استان برای افتتاح داریم و در حوزه زیر ساخت ها در سالن های ورزشی نیز رشد چشم گیری خواهیم داشت و امیدواریم با کمک یکدیگر موفقیت های بیشتری را در استان رقم بزنیم.

گفت و گو از پرنیان بلوچی، خبرنگار ایسنا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان ورزشگاه خلیج فارس استان هرمزگان خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس ظهر یکشنبه همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی تجمع و راهپیمایی کردند.

دانشجویان بین الملل دانشگاه خلیج فارس با حضور در این مراسم اظهار داشتند: عملیات وعده صادق عملیاتی بود که قدرت اسلام و شیعه را نشان داد و موجب خوشحالی مسلمانان و مظلومان جهان شد.

این عملیات در سطح جهان آنقدر مؤثر واقع شد که توانست دادخواهان جهان را با خود همراه کند.

این تجمع بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز یکشنبه بر سکوی شهدای دانشگاه خلیج فارس شکل گرفت.

کد خبر 6091184

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد