Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:51:38 GMT

عاشقانه های مادر و دختر در آزمون ترم آخر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۷۷۷۳

عاشقانه های مادر و دختر در آزمون ترم آخر

زهرا رحیمی مادر محجبه ای است که معتقد به امر فرزندآوری است و با پایان دادن مقطع کاردانی بار دیگر طعم شیرین مادری را برای دومین بار چشید و همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی صاحب دختری به نام "آیسان" شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، "زهرا رحیمی" مادری جوان و دانشجوی دانشگاه اریکه پرسپولیس شهرستان قرچک است که حضورش در جلسه امتحان به همراه دخترش توجه همه را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی ۲۵ ساله ای که در رشته مددکاری اجتماعی مقطع کارشناسی را به پایان رساند و دو فرزند نیز دارد؛ مادری که وقتی دانشجو شد پسرش ۲ ساله بود و با حمایت های همسرش در راه ادامه تحصیل قدم برداشت و به پیش رفت.

خیلی ها بر این باورند که فرزندپروری و بچه دار شدن در مسیر ادامه تحصیل مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد اما این مادر نگاه دیگری داشت که در ادامه آن را شرح داده است.

پسرش را به همراه خود به کلاس می برد

زهرا رحیمی متولد تیرماه سال ۱۳۷۶ است و دو سال پس از به دنیا آمدن پسرش با مشورت همسرش تصمیم به ادامه تحصیل گرفت؛ پس از شروع کلاس ها با همکاری اساتید و مسئولان دانشگاه پسرش را به همراه خود به کلاس می برد و به نوعی با فرزندش کلاسی شده بود و با همین شرایط به درس های اساتید توجه می کرد؛ حضور فرزندش به او انگیزه می داد و درس ها را در کنار فرزندش فرا می گرفت.

همه چیز با برنامه ریزی پیش می رود

زهرا مادر محجبه ای است که معتقد به امر فرزندآوری است و با پایان دادن مقطع کاردانی بار دیگر طعم شیرین مادری را برای دومین بار چشید و همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی صاحب دختری به نام "آیسان" شد. او رسیدگی به دو فرزند، درس خواندن و حضور فعال در دانشگاه را باهم هر چند که مشکلاتی دارد اما شیرین می داند و اعتقاد دارد همه اینها را با برنامه ریزی می توان به پیش برد و خدای بزرگ نیز حتما بنده خود را رها نمی کند و یاری گر این سختی ها خواهد بود؛ زهرا همیشه سعی کرده است به صورت هفتگی برنامه ریزی کند و طبق لیستی که از قبل تهیه کرده پیش برود و برای رسیدگی به امور درسی هم آخرشب ها را انتخاب کرد تا خدای نکرده حق همسر و فرزندانش ضایع نشود.

همسرم همواره کمکم می کرد

طی این ۴ سال تحصیلی همسرم در زمان هایی که در ماموریت نبودند، سعی می کرد تا مرخصی بگیرد و برای نگهداری از فرزندم به من کمک کند تا من راحت تر در کلاس ها حاضر شوم و به امتحاناتم بپردازم؛ همسرم یه همراه و دوست خوب است چرا که در تمام این سالها با مشغله زیاد بزرگ ترین مشوقم برای ادامه تحصیل بود و در سختی ها نهایت همدلی و همراهی را داشت تا من بدون استرس بتوانم در کنار رسیدگی به فرزندانم به درسهایم نیز برسم‌.

خبرنگار: پژمان منصوری

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادامه تحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت

روزنامه اعتماد جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای دارد. در بخش‌هایی از این گزارش می‌خوانید.

با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد.

مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد