Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در استان البرز در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی فوریت های پلیسی  از بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شده است.»

سرهنگ فرهاد چراغی روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین پیامک های درحوزه راهنمایی و مشاوره بوده که از طریق کارشناسان حوزه های مربوطه پاسخ لازم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند می توانند با ارسال پیامک به شماره ۱۱۰۲۶ موضوع را به ماموران انتظامی اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، حدود ۲ درصد از جامعه افراد ناشنوا یا با افت شنوایی مواجه هستند  که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت های پلیسی نبوده و علیرغم اقدام های بسیار خوب پلیس در حوزه خدمات رسانی به شهروندان، تاکنون نتوانسته اند ارتباط مناسبی برای رسیدگی به نیازهای انتظامی  برقرار کنند.
چراغی خاطر نشان کرد: برخی از مردم نیز به دلیل شرایط خاص قادر به برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ نیستند که با فعالیت این سامانه  پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

وی در خصوص  قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ گفت: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه شامل پیش شماره ۱۱۰ و کد استان است که به عنوان مثال استان البرز ۱۱۰۲۶ ، دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی  از دیگر قابلیت های این سامانه می باشد.
وی ادامه داد: اجرای این مهم در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و پاسخگو با تاکید و اهتمام، سرعت و دقت می باشد و ترویج عدالت اجتماعی و تساوی حقوق شهروندان، دستیابی به سایر مسیرهای ارتباطی شهروندان با پلیس ، بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت جامعه و امثال آن از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه پیامکی است.

برچسب‌ها پلیس 110 البرز پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس 110 البرز پلیس پیشگیری ناجا پلیس 110 البرز پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوریت های پلیسی سامانه پیام پیام کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری