Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فاکس نیوز روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که این افراد پس از سرقت بنزین، آنها را در سراسر امریکا با قیمتی پایین تر از قیمت‌های رسمی به فروش می رسانند.

جف لنارد، معاون ابتکارات صنعت راهبردی در انجمن ملی فروشگاه‌های رفاه آمریکا گفت: اینها دزد هستند. آنها از ثروتمندان دزدی نمی کنند تا به فقرا بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه های سوخت کمترین نقش در گرانی بنزین را دارند. این دزدی ها باعث افزایش قیمت می‌شود و این نگران کننده است که مردم با سوخت‌های دزدیده شده ناامن در خیابان ها رانندگی کنند.

بر اساس این گزارش، پلیس اعلام کرده است که در اوایل این ماه، در مناطق ساحلی ویرجینیا، افسران پلیس متوجه "خودروهای متعددی" شده اند که از دستگاه های خاص برای سوختگیری در یک پمپ بنزین که در آن زمان بسته بود، استفاده می کردند.

اداره پلیس ویرجینیا گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد از دستگاه‌هایی برای دسترسی غیرقانونی به پمپ بنزین استفاده کرده اند. آنها پس از سرقت بنزین از طریق یک نرم افزار که بر روی گوشی‌ها نصب می شود، بنزین را با نرخی پایین‌تر به فروش می‌رسانند. این افراد کار خود را در رسانه های اجتماعی نیز تبلیغ کرده اند. ظرف چند روز هزاران لیتر به ارزش چندین هزار دلار از این جایگاه به سرقت رفته است.

همچنین مواردی از سرقت بنزین در جایگاه های سوخت به صورت حضوری گزارش شده است.

لنارد در این خصوص گفت: با توجه به آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، حدود ۲۵ درصد از جایگاه های سوخت سراسر آمریکا در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش دزدی حضوری بنزین بوده اند.

وی توضیح داد: دزدها برای انجام کار خود به پمپ دسترسی پیدا می کنند. آنها برای سرقت سوخت سیستم را چه به صورت حضوری یا الکترونیکی، هک می کنند و قیمت ها را به شدت پایین می آورند یا تراکنش را باز نگه می دارند که چندین نفر بتوانند از آن استفاده کنند.

در شهر سالت لیک واقع در ایالت یوتا، دوربین های مداربسته امنیتی تصاویر دزدی را ضبط کرده اند که در حال سرقت بنزین از خودرو پارک شده است اما بنزین آتش گرفته و این فرد دچار سوختگی می شود.

اداره پلیس لاس وگاس نیز در مورد سرقت بنزین هشدار داده است.

کمبود نفت برای دولت بایدن دردناک بوده و او نتوانسته است از افزایش قیمت بنزین جلوگیری کند؛ قیمتی که برای نخستین بار در تاریخ ایالات متحده از ۵ دلار به ازای هر گالن (۳.۸ لیتر)عبور کرده است.

همزمان با اینکه دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا مدعی است که روسیه مسئول افزایش بهای سوخت از جمله قیمت نفت و گاز است، نظرسنجی جدیدی نشان داده که تنها یک نفر از هر ۱۰ آمریکایی (۱۱ درصد) با این دیدگاه موافقند.

به گزارش ایرنا، تارنمای «راسموسن ریپورتس» شرکت فعال در زمینه جمع‌آوری، انتشار و توزیع اطلاعات نظرسنجی عمومی اول تیرماه جاری نوشت: واضح است که اکثر رای دهندگان توضیحات جو بایدن در مورد قیمت های بالای بنزین را نمی پذیرند و می گویند که او به طور کلی عملکرد ضعیفی در مدیریت اقتصاد داشته است.

نظرسنجی جدید راسموسن که به صورت آنلاین و تلفنی انجام شده است نشان می دهد که بیش از نیمی (۵۲ درصد) از آمریکایی های شرکت کننده سیاست های ضعیف بایدن در بخش انرژی را مسئول افزایش قیمت ها می دانند.

این نتایج نشان داد از بین شرکت کنندگانی که نه بایدن و نه پوتین را در افزایش بهای سوخت مقصر می دانستند، ۲۹ درصد مسئولیت را به گردن شرکت های نفتی انداختند.

شرکت کنندگان معتقد بودند که این صنعت از تنش های ژئوپلیتیک فعلی ناشی از جنگ روسیه و اوکراین برای افزایش قیمت ها استفاده کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب آمریکا بنزین افزایش قیمت دولت بایدن محمد کاظمی حسین طائب افزایش قیمت سرقت بنزین قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱