Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تشکر از اعضای اتحادیه اروپا، اعلام کرد که متحدان واشنگتن در اتحادیه اروپا پیام‌های آمریکا به ایران را انتقال داده و برای پیشبرد مذاکرات وین تلاش می کنند.

به گزارش دیلی تایم، او در ادامه با نادیده گرفتن مانع تراشی‌های آمریکا در مذاکرات وین و تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام، درباره توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد: «ما آماده هستیم فورا به توافق هسته‌ای ایران که مذاکرات آن در وین درحال انجام است، برگردیم و آن را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نشریه پولیتیکو به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد «رابرت مالی» قرار است اواخر روز دوشنبه برای مذاکرات احیای برجام وارد دوحه، پایتخت قطر شود. همچنین دور اخیر مذاکرات که انتظار می‌رود با میانجی گری مقامات اروپایی برگزار شود – چرا که ایران از وارد شدن به مذاکرات مستقیم با آمریکا خودداری می‌ورزد- احتمالا از امروز آغاز خواهد شد.

دور هشتم مذاکرات وین که از ۶ دی سال گذشته و با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ از سر گرفته شده بود، از ۲۰ اسفند، با اعلام جوزپ بورل به علت اختلاف نظر طرفین مذاکرات بر سر برخی مسائل باقی مانده تا اطلاع ثانوی متوقف شد. مذاکره کنندگان کشورمان در این دور از مذاکرات بر لغو کامل تحریم‌ها و دریافت تضمین برای خارج نشدن مجدد آمریکا از توافق تاکید دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مذاکرات وین توافق هسته ای ایران وزارت خارجه آمریکا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست