Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه تصویرسازی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به همت انجمن تصویرگران ایران و به یاد زنده‌یاد مهدی آذریزدی از ۱۰ الی ۲۰ تیر در گالری‌های ممیز، زمستان و سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

آئین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ۱۰ تیر ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن شهناز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این رویداد، خانه هنرمندان ایران میزبان برنامه‌های جنبی دیگری در راستای بزرگداشت زنده‌یاد مهدی آذر یزدی خواهد بود.

نشست تخصصی یک روزه شورای کتاب کودک با حضور کارشناسان حوزه ادبیات کودک و نوجوان روز پنجشنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در سالن شهناز برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های یک روزه تصویرگری ادبیات کهن نیز به همت انجمن تصویرگران در روزهای شنبه یازدهم، دوشنبه سیزدهم و سه‌شنبه چهاردهم تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش فیلم مستند «آن مرد دیگر در را باز نکرد» به کارگردانی سید هادی موسوی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت زنده‌یاد آذر یزدی است که روز سه‌شنبه ۱۴ تیر از ساعت ۱۸ در سالن شهناز به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش آثار و کارگاه‌های گروه ترویج خواندن شورای کتاب کودک نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد است که ۱۳ تا ۱۸ تیر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتابکده قصه و افسانه برگزار می‌شود.

مهدی آذریزدی از نویسندگان سرشناس و جریان‌ساز حوزه ادبیات کودک و نوجوان در ایران بود که روز ۱۸ تیر ۱۳۸۸ در سن ۸۷ سالگی دیده از جهان فروبست.

کد خبر 5525532

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران سیدهادی موسوی مهدی آذریزدی انجمن تصویرگران ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر جشنواره فیلم شهر تماشاخانه شهرزاد تئاتر شهر حوزه هنری خانه هنرمندان ایران اداره کل هنرهای نمایشی بازیگر تئاتر رادیو سریال ایرانی نقاشی خانه هنرمندان ایران تیر از ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط

به گزارش قدس آنلاین، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳،  با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

 تاکنون ۱۰ حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه، نیم سکه ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه و تمام سکه ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه بوده است.

یازدهمین حراج سکه نیز از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir  برگزار می شود و دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

شیوه برگزاری حراج  نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است.

شایان ذکر است، فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله ایران توجه داشته باشند.

 متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است