Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:53:16 GMT

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۹۶۶۸

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

به گزارش ایرنا، مراسم چهل و یکمین سالگرد حادثه بمب گذاری در دفتر مرکز حزب جمهوری اسلامی که به شهادت ۷۲ تن از اعضای این حزب منجر شد با حضور شماری از خانواده شهدا برگزار و مزار شهدای مدفون در گلزار شیخان قم غباروبی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم درمراسم گفت: افزون بر ۱۷ هزار از مردم ایران بدست منافقین تروریست به شهادت رسیدند که یکی از حوادث انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲تن از اعضای این حزب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام حسن هنرمند ادامه داد: امروز بهترین مصداق فرهنگ ایثار و شهادت تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بهمراه خدمت گذاری خالصانه به این افراد است.
وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان اجرای دقیق قوانینی است که از سال‌های قبل در خصوص خانواده شهدا تصویب شده است، اگر این قوانین و مصوبات اجرایی شود مشکلات این افراد برطرف می شود.
مزار حجج الاسلام سیدنورالله طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان و زواره، غلامحسین حقانی نماینده مردم بندرعباس،محمدحسین صادقی نماینده مردم ازنا و درود، عبدالوهاب قاسمی و عمادالدین کریم بیژنی نژاد نماینده گان مردم ساری، علی هاشمی سنجانی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به همراه حسن محمدعینی مدیر تدارکات مجلس شورای اسلامی از شهدای هفتم تیر مدفون در گلزار شیخان قم قرار دارد.
حادثه بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم مراسم بزرگداشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم مراسم بزرگداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قم مراسم بزرگداشت جمهوری اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها