Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن از وجود ۱۳۲ موقوفه در شهرستان خبر داد و گفت: سال ‏گذشته ۴ مورد وقف در شهرستان به ثبت رسید.‏

حجت الاسلام محمدابراهیم حاجی پور در گفت و گو با ایسنا تعداد موقوفات شهرستان تنکابن را ‏‏۱۳۲ موقوفه عنوان و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۴ وقف در شهرستان به ثبت رسید که ساخت ۳ خانه عالِم در روستای نعمت آباد از بخش خرم آباد تنکابن و یک عزاداری ‏سید الشهدا در روستای پلسرا بخش نشتا تنکابن ۴ وقف سال گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری مسابقات قرآنی طی هفته های آتی خبر داد و گفت: حدود ۱۵۰ نفر از تنکابن در این ‏مسابقات شرکت کرده اند که در رشته های اذان، قرائت، تحقیق، ترجمه نهج البلاغه و حفظ ۱۰ و ‏‏۲۰ جزء قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.‏

رئیس اداره اوقاف شهرستان تنکابن درباره برنامه های فصل بهار ۱۴۰۱ و سایر طرح های در دست ‏اقدام بیان کرد: برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه و مستقر نمودن مبلغین در خیمه ‏های معرفت، همچنین برگزاری یادواره های متعدد و اهدا جوائز به زائرین از جمله اقدامات انجام ‏شده و در دستور کار این مجموعه است.‏

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استانی شهرستانها موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای زیرکوه مسدود است

ایسنا/خراسان جنوبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل خراسان جنوبی گفت: با توجه به باران زیادی که آمده در شهرستان زیرکوه سیل رخ داده و مسیرهای زیرکوه مسدود است. 

محمدفدوی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در شهرستان زیرکوه بارندگی به شدت زیاد است و تمام مناطق سیل جاری شده و تمام ‌اکیپ‌ها نیز مشغول هستند و تعدادی اکیپ از قاین نیز اعزام شدند و مسیرهای زیرکوه مسدود است.

وی بیان کرد: همه نیروهای مستقر در زیرکوه آماده به کار و در محورها حضور دارند و از شهرستان هم ۴ اکیپ دیگر و ۲ اکیپ نیز از سرایان اعزام شدند.

محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه نیز به ایسنا گفت: میزان بارندگی روز گذشته در شهرستان زیرکوه زیاد و سیل آسا بوده و در اثر بارندگی‌های شدید خساراتی به حوزه کشاورزی، دامداری، برخی از جاده‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های شهرستان وارد شده که در حال ارزیابی میزان این خسارت‌ها هستیم. 

وی بیان کرد:  برای جلوگیری از خسارات ناشی از این بارندگی‌ها، یگان‌های امدادی، خدماتی و ... شامل بخشداری‌، دهیاری‌ها، هلال احمر، شهرداری‌، راهداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.  

غیرتی با اشاره به سرریز شدن بند خاکی روستای نوده، بیان کرد: با توجه به حجم زیاد آبگیری سد ۱۲ امام روستای نوده و احتمال بروز خطر برای ساکنین روستا در پایین دست این بند خاکی، دستور تخلیه شبانه این روستا صادر شد و زمینه اسکان افراد فراهم شد و در مکان مناسب اسکان یافتند. 

فرماندار زیرکوه با اشاره به اینکه تعدادی از روستاها دچار آبگرفتگی شدند و متحمل خسارت‌های جدی شدند، اظهار کرد: در اسرع وقت خسارت‌های وارده به استان گزارش خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان