Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز ملک زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۶۱ درصد داوطلبان کنکور سراسری در استان سمنان خانم و ۳۹ درصد آقا هستند و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در چهار گروه آزمایشی به رقابت می پردازند.

وی افزود:گروه آزمایشی علوم تجربی با چهار هزار و ۳۹۶ داوطلب و سهم ۳۵ درصدی بیشترین داوطلب استان سمنان در کنکور ۱۴۰۱ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمونهای سراسری در استان سمنان ادامه داد: شمار داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری امسال در استان سمنان سه هزار و ۲۵۹ نفر، گروه علوم ریاضی و فنی یکهزار و ۵۹۴ نفر، گروه زبانهای خارجه یکهزار و ۵۸۴ نفر و گروه هنر یکهزار و ۶۷۹ نفر  است.

ملک زاده خاطرنشان کرد: کنکور سراسری در چهار حوزه دانشگاه سمنان با چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب، دانشگاه صنعتی شاهرود با پنج هزار و ۱۴۷ داوطلب، دانشگاه دامغان با یکهزار و ۶۴۲ داوطلب و دانشگاه گرمسار با یکهزار و ۲۲۳ داوطلب برگزار می شود.

وی اظهارداشت: تعداد داوطلبان کنکور سال ۱۴۰۱ در استان سمنان افزایش هفت درصدی نسبت به سال قبل دارد.

وی  یادآورشد: ۲۷۰ نیروی اجرایی در حوزه دانشگاه سمنان فعال هستند و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه هشتم تیر ، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه نهم تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه دهم تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در صبح روز شنبه یازدهم تیر با یکدیگر رقابت می کنند.

نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمونهای سراسری در استان سمنان اضافه کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه از امروز( هفتم تیر) صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است ./

برچسب‌ها سمنان شاهرود گرمسار دانشگاه دامغان کنکور داوطلبان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان شاهرود گرمسار سمنان شاهرود گرمسار دانشگاه دامغان کنکور داوطلبان کنکور استان سمنان کنکور سراسری گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدعلی آقا میرجلیلی با اشاره به برگزاری، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اختصاصی گروه آزمایش علوم ریاضی و فنی و داوطلبان پذیرش دانشجو فرهنگیان صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: این آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح شروع شد و برای داوطلبان منحصر به علوم ریاضی و فنی با پاسخگویی دفترچه های شماره ۱و ۲ در زمان ۱۰:۵۰ پایان یافت.


میرجلیلی ادامه داد: برای متقاضیان دانشگاه فرهنگیان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی علاوه بر دفترچه سوالات ۱و ۲ دارای دفترچه سوال شماره ۳ نیز بودند و آزمون ساعت ۱۱:۵۵ خاتمه یافت. تعداد شرکت کنندگان خواهر آزمون سراسری این دوره ۵۶۵ نفر بودند.


معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: این دانشگاه از امکانات و فضای فیزیکی مناسبی برخوردار است که علاوه بر آزمون‌های داخلی در تعامل با سایر نهادهای استان یزد آزمون‌های متعددی را برگزار کرده است.

وی از تمامی عوامل اجرایی، کارکنان، استادان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد که با تلاش و جدیت در برگزاری مطلوب روز نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ نوبت اول ایفای نقش داشتند، تشکر و قدردانی نمود

کد خبر: 1228466 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی