Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:58:24 GMT

ستاره ژاپن ارزشمندترین بازیکن هفته دوم VNL

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۱۲۹

ستاره ژاپن ارزشمندترین بازیکن هفته دوم VNL

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی ژاپن با عملکرد درخشان و تاثیرهای چشمگیرش در روند بازی‌ها به عنوان ارزشمندترین بازیکن هفته دوم لیگ ملت‌ها شناخته شد.

ایشیکاوا، دریافت کننده قدرتی ژاپن است که در کنار نیشیدا بهترین بازیکنان ژاپن در دو هفته نخست بودند. ایشیکاوا در زدن سرویس تبحر خاصی دارد و در بازی‌های مختلف و چندین بار با زدن سرویس‌های منحصر به فرد خود به تیم خود کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشیکاوا در برد نفسگیر ۳ بر دو ژاپن مقابل ایتالیا با زدن این سرویس‌ها خیلی تاثیرگذار بود.

ایشیکاوا ۱۸ امتیاز از سرویس گرفته و دومین سرویس‌زن برتر مسابقات تا اینجای کار است. ژاپن روی این بازیکن برای بازی‌های آینده حساب ویژه‌ای باز کرده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روز تعطیل خود در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کرد و امیدوار است بتواند به اندازه کافی برای دیدار رم در برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پنجشنبه‌شب در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود و دیدار برگشت هفته آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

لوکاکو در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان از ناحیه ران پای راست آسیب دید و از آن زمان دیگر برای رم بازی نکرده است.

دنیله د‌ه‌روسی در مورد آمادگی مهاجم بلژیکی تیمش گفت که خوشبین است که لوکاکو می‌تواند به اندازه کافی برای بازگشت در این هفته آماده باشد و این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این بازی حساس آماده باشد.

تلاش لوکاکو به قدری جدی است که حتی امروز که به کل تیم مرخصی داده شده بود هم او به تنهایی به زمین تریگوریا رفت و به تمرین پرداخت. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا وضعیت لوکاکو خوب است و می‌تواند برای برابر لورکوزن بازی کند.

کریس اسمالینگ نیز پس از یک مشکل عضلانی در تلاش است تا به فرم خود بازگردد.
گزینه‌ها در دفاع برای ده‌روسی محدود است، زیرا زکی چلیک به دلیل کارت قرمز بازی با میلان محروم است، در حالی‌که دین هویسن و راسموس کریستنسن هم در لیست اروپایی تیم حضور ندارند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟