Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقر در مجلس خواستار ورود وزیر اقتصاد به بررسی چرایی عدم ارائه تسهیلات خُرد به مردم شد.

به گزارش بازارنیوز، سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بانک‌ها هنوز ارائه تسهیلات را آغاز نکرده اند و مردم که برای دریافت وام خُرد مراجعه می‌کنند به آن‌ها گفته می‌شود مشکل از مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جامعه ورزشی سنقر از عدم اجرای تعهدات شما ناراضی است و وضعیت اعتبارات استان نیز اسفناک است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: وضعیت کشاورزان و دامداران منطقه بسیار سخت بوده و اصل سرمایه آن‌ها در حال از بین رفتن است همچنین برای حل مشکلات مرغداری‌های سنتی، دستوراتی از سوی وزیر جهاد کشاورزی داده شده که زیرمجموعه اجرا نمی‌کند.


/بازار

برچسب ها: وزارت اقتصاد ، تسهیلات خُرد ، عدم ارائه تسهیلات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Rko

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت اقتصاد تسهیلات خ رد عدم ارائه تسهیلات ارائه تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام
همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند