Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ماه پس از اولین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه، اکنون مسئولان پاسخگویی به مطالبات مردمی در استانداری از بررسی و ارجاع تمامی یک‌ هزار و ۱۵۰ مورد درخواست مردمی از مقام عالی دولت در مازندران به دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر می‌دهند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، ششم خرداد ماه امسال بود که میزخدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همزمان با دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه در ادارات این شهرستان برپا شد و به تعبیری دیگر این ادارات محلی مکانی برای شنیدن دغدغه‌های مردم و پاسخگویی بی‌واسطه مسئولان شده بودند؛ میزخدمتی که با حضور ۱۲۰ مدیرکل و کارشناس به عنوان پاسخگو و پردازش کننده نامه‌های مردم گلوگاه به استاندار مازندران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران اکنون که تمامی نامه‌های مردمی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده، روند اجرایی محقق شدن درخواست‌های آنان طبق برنامه‌ریزی‌ در حال انجام است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در این باره افزود : در جریان سفر عالی‌ترین مقام اجرایی دولت و مدیران کل دستگاه های اجرایی به گلوگاه در مجموع یک‌هزار و ۱۵۰ نامه در قالب بیان مشکلات مردمی ثبت شد.

اسماعیل مهر افزا با بیان این که شهروندان شهرستان‌ گلوگاه استقبال خوبی از برپایی میزخدمت در ادارات این شهرستان داشتند، گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تمامی مطالبات شهروندان را ثبت کردند و پیگیری‌ها برای تحقق خواسته‌های مردمی از روزبعد سفر استاندار به گلوگاه به صورت ویژه آغاز شد.

وی تصریح کرد: دریافت تسهیلات قرض الحسنه، کمک‌های مالی، وام خود اشتغالی و وام اشتغال چهار درخواست اول مردم گلوگاه از استاندار بود که تمامی این مطالبات به بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ادارات کل‌ امور اقتصادی و دارایی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک‌ها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی را داشتند و حدود ۹۰ درصد اجرای نامه‌ها تا حصول نتیجه، مربوط به این دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی اضافه کرد : ۷۵ درصد از درخواست‌های مردمی اولین سفر شهرستانی استاندار مازندران به گلوگاه در دست اقدام است و ۲۵ درصد هم در گام اجرایی قرار گرفته است.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران روز جمعه ششم خرداد به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان گلوگاه سفر کرد تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چند طرح زیرساختی و عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت در ادارات شهرستانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گلوگاه بود.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگاه دیدار و گفت و گو کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگاه بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران استاندار مازندران گلوگاه استاندار مازندران به گلوگاه مدیران کل دستگاه های اجرایی سفر شهرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند