Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: مهمترین ویژگی کتابخانه های عمومی، در دسترس‌ بودن آن برای همه مردم است.

او می گوید: کتابخانه ها نقش موثری در ایجاد پایداری اجتماعی ایفا می کنند. 

میر عبداللهی گفت: کار در کتابخانه یک فریضه فرهنگی است و کار در این حوزه شرافت و احترام دارد و کتابخانه یک محل امن فرهنگی برای خانواده‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: کتابخانه محل ارائه خدمات کتاب محور است و  یکی از برنامه‌های این نهاد بازتعریف ارائه خدمات جدید است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کتابخانه لزوما محل عضویت و امانت نیست، بلکه کتابخانه محل ارائه خدمات کتاب محور است.

او می گوید: برای خروج از ارائه خدمات کلیشه‌ای و ارائه خدمات در پارک دانشجو در کتابخانه بدون کتاب هستیم که محقق شده است و طبق آخرین آمار در حال حاضر ۳ هزار و ۷۰۰ کتابخانه عمومی در کشور فعال است که ۲ هزار و ۷۰۰ باب از آن‌ها متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مابقی کتابخانه‌های مشارکتی مستقل است.

میر عبداللهی گفت: بر اساس برآورد‌ها به حدود ۱۵ تا ۱۶ هزار کتابخانه عمومی دیگر در سطح کشور احتیاج داریم تا مطلوب نهایی، محقق شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: وضعیت کتابخوانی خوب نیست و سرانه کتابخوانی نیاز به تقویت دارد و در عصر انفجار اطلاعات و جایگزین‌هایی که ایجاد شده است، متاسفانه کتاب محجور مانده و مورد کم مهری قرار گرفته است.

رفیعی می گوید: کشور ما داعیه‌دار تمدن و فرهنگ است و بخش عمده‌ای از فرهنگ مربوط به کتاب است پس باید به این موضوع توجه ویژه کنیم.

او گفت: موضوع دیگر محتوای کتاب‌هاست که زمینه گرایش و اندیشه را ایجاد کنیم که خروجی آن ایجاد زمینه و متناسب با گرایش‌های ملی باشد.

مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی استان زنجان می گوید: افتتاح و راه اندازی ۱۰ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی و همچنین ۴ باب ساختمان توسط خیرین ارجمند به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است.

مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی پس از امام راحل مرهون مقام معظم رهبری است و برای پی بردن به اهمیت کتاب باید به فرمایشات ایشان توجه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم