Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:40:39 GMT

یوونتوس به جذب آندره آ کامبیاسو نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۱۲۱۴

آندره آ کامبیاسو، فول‌بک جوان جنوا احتمالا راهی یوونتوس شود

آندره آ کامبیاسو که توجه اینتر و یوونتوس را به‌خود جلب کرده بود، ظاهرا به بیانکونری نزدیک‌تر است.

طرفداری | به گزارش رومئو آگرستی، یوونتوس به‌صورت جدی پیگیر جذب آندره آ کامبیاسو، فول‌بک چپ 22 ساله جنوا است که توانایی بازی در سمت راست هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود یوونتوس و جنوا طی ساعات آینده مذاکراتی داشته باشند که در نهایت به توافق منجر شود. یوونتوس برای خرید این ملی‌پوش امید ایتالیا مبلغی حدود 4 میلیون یورو به جنوا پرداخت خواهد کرد. کامبیاسو فصل گذشته 26 بازی برای جنوا در سری آ انجام داد که توانست 1 گل و 4 پاس گل ثبت کند. 

پیش‌بینی می‌شود آندره آ کامبیاسو جانشین لوکا پلگرینی در ترکیب یوونتوس شود. پلگرینی در لیست فروش یووه قرار دارد و در ایتالیا می‌گویند او پیشنهاد مهمی از باشگاه فولام انگلیس دریافت کرده است. 

بیش‌تر بخوانید: فولام به جذب لوکا پلگرینی نزدیک شد

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ کامبیاسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است