Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۷ تیر) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: امروز بانک‌ها در شرایطی که وجود دارد به شدت مردم را برای اعطای تسهیلات اذیت می‌کنند این موضوع نیازمند یک دستور قاطع از سوی شماست تا در شرایط حساس کنونی به مردم کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گرانی اقلام مصرفی و اجازه بهای مسکن مردم مخصوصاً قشر ضعیف جامعه را تحت فشار گذاشته است.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم با حضور در صحن علنی مجلس برنامه خود برای ادامه مسیر را تبیین کنند تا نمایندگان در جریان قرار بگیرند.

سنگدوینی اظهار کرد: همچنین از آقای ساداتی نژاد بابت پرداخت مطالبات گندم کاران تشکر می‌کنیم و امید است در هفته آینده باقی مانده مطالبات نیز پرداخت شود.

کد خبر 5525704 زينب رجائی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه صحن مجلس گرانی مجلس شورای اسلامی ایران صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران امور خارجه تهران هیئت دولت قوه قضاییه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیر عبداللهیان سازمان اطلاعات سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد