Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:46:36 GMT

برخی رشته‌های ورزشی ذوب‌آهن در آستانه انحلال

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۰۰۶

برخی رشته‌های ورزشی ذوب‌آهن در آستانه انحلال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در فضای ورزشی کشورمان اغلب با تیم‌های فوتبالی رو‌به‌رو می‌شویم که بدون داشتن چارت سازمانی مشخص، بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های درست و طولانی مدت، با صرف هزینه‌های گزاف به دنبال نتیجه‌گیری در کوتاه ترین زمان ممکن هستند و در کنار همه این‌ها، عبارت «باشگاه فرهنگی ورزشی» را هم یدک می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثال برای توصیفاتی که عنوان شد زیاد است اما باشگاه‌های ورزشی به معنای واقعی کلمه در ورزش ما انگشت‌شمار هستند و یکی از آن‌ها بدون شک ذوب‌آهن اصفهان است، ذوب‌آهن با سابقه ۵۳ سال حضور در ورزش ایران، همواره در کنار فوتبال که برند اصلی این باشگاه است، از سایر رشته‌های ورزشی حمایت کرده و افتخارات فراوانی را نیز کسب کرده است.

در آستانه فصل جدید اما اخبار نگران‌کننده‌ای از احتمال انحلال برخی از رشته‌های ورزشی این باشگاه به گوش می‌رسد که باعث نگرانی بازیکنان بومی حاضر در تیم‌های مختلف ورزشی این باشگاه و هواداران ذوب‌آهن شده است.

به همین بهانه در گفت‌و‌گویی با علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، آخرین وضعیت تیم‌داری این باشگاه در رشته‌های مختلف را جویا شدیم.

احسانی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه شرکت ذوب‌آهن، گفت: در انتظار تصویب بودجه نهایی باشگاه برای فصل جدید هستیم، برای تمامی رشته‌ها پیش‌بینی بودجه انجام شده است و حتی در نظر داریم رشته پاورلیفتینگ را هم به مجموعه باشگاه اضافه کنیم اما اتخاذ تصمیم نهایی برای این موارد در گرو تخصیص اعتبارات لازم است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: بحث بدهی‌های سنواتی را در باشگاه داریم که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود؛ نمی‌توان بدون اعتبارات کافی در رشته ای تیمداری کرد.

وی تصریح کرد: هزینه قرارداد اعضای تیم، حمل و نقل، تدارکات و غیره باید در نظر گرفته شود و اعتبارات لازم فراهم شود؛ نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته تعهداتی ایجاد کنیم که در آینده نتوانیم پاسخگو باشیم.

احسانی با بیان این نکته که تاریخ برگزاری مجمع در ماه جاری (تیر ماه) خواهد بود، مطرح کرد: باشگاه ذوب‌آهن از نظر امکانات ساختاری توانمندی تیم‌داری در تمامی رشته‌ها را دارد؛ از نظر نیروی انسانی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم، تنها مسأله بحث بودجه است که باید ببینیم به چه اندازه خواهد بود و پس از پرداخت بدهی‌ها چه مبلغی باقی می‌ماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: اگر اعتبارات پیش‌بینی شده اختصاص داده شود، هیچ رشته‌ای را حذف نمی‌کنیم اما در صورت کسری بودجه نمی‌توانیم خارج از چارچوب مصوب کارخانه حرکت کرده و تعهداتی را ایجاد کنیم که از عهده ما خارج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: باید قبول کرد که از نظر اقتصادی سال دشواری را سپری می‌کنیم، امیدوارم در مجمع پیش رو با پیشنهادات ما موافقت شود و بتوانیم در همه رشته‌ها با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

براین اساس باید منتظر برگزاری مجمع کارخانه ذو‌ب‌آهن‌ بود تا میزان بودجه تخصیص داده شده به باشگاه مشخص شود و بر همین اساس برای تیم‌داری در رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی شود.

البته انتظار می‌رود کارخانه ذوب‌آهن با در نظر گرفتن این‌که باشگاه ذوب‌آهن همیشه با کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و توجه به بازیکنان بومی استان اصفهان، سهم به‌سزایی در کسب افتخار در سطح ملی داشته است، نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن کارخانه ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ورزش اصفهان لیگ برتر فوتبال هندبال پاورلیفتینگ باشگاه ذوب آهن رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس

وزیر دارایی الجزایر گفت که پیوستن کشورش به بانک « بریکس» به مرحله نهایی خود رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « عزیز فاید» وزیر دارایی الجزایر با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» اظهار داشت: با این مقام بانکی درخصوص روند پیوستن الجزایر به این موسسه مالی بین‌المللی گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه  روند پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس طبق یک جدول زمانی مورد توافق ادامه دارد، تصریح کرد: اقدامات قانونی مربوط به پیوستن الجزایر به بانک گروه بریکس به مرحله نهایی خود رسیده‌ است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، به رغم حمایت روسیه و چین از پیوستن الجزایر به گروه بریکس، نام این کشور به طور ناگهانی از فهرست کشورهایی که تابستان سال گذشته به بریکس پیوستند، حذف شد.

پیش از برگزاری نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی ( اوت 2023 ) عربستان، امارات، مصر و الجزایر شانس بسیاری برای پیوستن به بریکس داشتند اما در فهرست اعضای جدید بریکس از این چهار کشور عربی نامی از الجزایر نبود.

بریکس یک گروه اقتصادی سیاسی است که در سال 2009 توسط روسیه ، برازیل، هند و چین به اضافه آفریقای جنوبی پایه گذاری شده است.

بانک بریکس ممکن است 5 عضو جدید بپذیرد

وزیر دارایی الجزایر درباره ذخایر ارزی کشورش گفت: این ذخایر در پایان آذر ماه گذشته به 69 میلیارد دلار یعنی معادل 16 ماه واردات رسیده است.

به گفته مقامات بانک بریکس 15 کشور خواهان پیوستن به  این موسسه مالی هستند.

بانک گروه بریکس موسوم به « بانک توسعه جدید» در سال 2014 با هدف تامین بودجه برای پروژه‌های زیرساختی در کشورهای عضو این گروه راه اندازی شده است.

کاهش اتکا به دلار و اولویت دادن به ارزهای محلی از جمله برنامه‌های است که بانک بریکس در دستورکار خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف