Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به حملات سایبری انجام شده علیه نهاد‌های این رژیم تاکید کرد «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

براساس گزارش روزنامه معاریو، رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتنوی با نسبت دادن حملات سایبری گسترده علیه این رژیم به ایران، ادعا کرد: «ما سال گذشته حدود ۱۵۰۰ حمله سایبری مختلف علیه جبهه داخلی را خنثی کردیم.»

در همین راستا اوایل هفته جاری گروه هکری «عصای موسی» با انتشار ویدئویی در وبگاه خود از هک کردن تلفن سه مقام صهیونیستی خبر داد و شماره موبایل سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» موساد را در این ویدئو منتشر کرد.

این گروه در پایان هشدار داد: «ما هشدار داده بودیم که این تازه شروع راه است و شما به زودی در تاریکی فروخواهید رفت. آسیب‌های جبران ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌هادر انتظار شماست. از این به بعد باید بهای هر خون ریخته شده را پرداخت کنید.

«عصای موسی» و «سایه سیاه» بار‌ها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آن‌ها را در دسترس عموم قرار داده اند. «عصای موسی» یک ماه بعد و در بهمن ۱۴۰۰ در بزرگترین حملات سایبری گسترده خود اطلاعات زیادی از رژیم اشغالگر صهیونیستی افشا کرد. به طوری که بسیاری از تحلیلگران و منابع خبری عبری زبان از این حمله به عنوان بزرگترین حمله سایبری به زیرساخت‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نام بردند.

روزنامه انگلیسی «گاردین» نیز چندی پیش فاش کرد افراد ناشناس با استفاده از یک برنامه تناسب اندام آمریکایی از نیروهای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده و پایگاه‌های سری نظامی و هسته‌ای این رژیم را شناسایی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه سایبری قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حملات سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6090398

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح