Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی جعفرزاده روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: در حوزه نزاع ۷۰ درصد مراجعه کنندگان به سازمان، مرد و ۳۰ درصد بانوان بوده اند و شهرستان های قزوین، تاکستان، بویین زهرا، البرز و آبیک بیشترین پرونده نزاع را به ترتیب داشته اند.
وی گفت: قزوین از نظر کشوری رتبه ۱۰ را در حوزه تشکیل پرونده نزاع دارد و میزان افزایش پرونده های نزاع این استان نسبت به سال قبل ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد بوده است.
این مسوول افزود: در سال گذشته ۳۳ هزار و ۴۸۶ مورد معاینه بالینی انجام شده که ۶۵ درصد مراجعه کنندگان به سازمان در این زمینه، مرد و ۳۵ درصد بانوان بوده اند.
وی گفت: شهرستان قزوین بیشترین آمار معاینات بالینی با ۲۱ هزار و ۹۸۲ مورد را داشته و کمترین میزان به شهرستان آبیک با ۲ هزار و ۴۰۰ مورد اختصاص یافته است.
جعفرزاده افزود: در میزان مراجعه کنندگان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل ۱۶.۱ درصد رشد داشته ایم که بیشترین مراجعات مربوط به شهرستان های قزوین، تاکستان، البرز و بویین زهرا بوده است.
این مسوول گفت: در سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۸۵۱ مورد آمار مصدومان تصادفات استان می باشد که بیشترین آمار مربوط به قزوین بوده و رشد ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل داشته ایم و رتبه ۱۳ کشور از آن قزوین است.
وی با اشاره به مصدومین حوادث کار، گفت:  ۶۹۷ مورد مصدومان حوادث کار در سطح استان قزوین بوده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان قزوین می باشد و ۳۱.۳ درصد افزایش داشته و رتبه ۱۳ کشور را در این زمینه داریم.
جعفرزاده افزود: در متوفیان حوادث کار ۳۴ مورد فوتی شامل سقوط از بلندی، برق گرفتگی، سوختگی، خفگی و غرق شدگی طی سال گذشته داشته ایم که نسبت به سال قبل سه درصد رشد داشته و رتبه هشت کشوری را داریم.
وی گفت: در سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۱۷۸ مورد جسد به سازمان ارجاع و معاینه شده و رتبه چهار کشور را در ارجاع اجساد داریم.
این مسوول افزود: سال قبل ۲۰۴ پرونده سقط در سازمان تشکیل شده است که ۱۳۰ مورد به صدور مجوز و ۲۶ مورد به عدم صدور مجوز ختم شد.
وی گفت: فوتی ناشی از تصادف در استان قزوین طی سال قبل ۳۰۳ مورد بوده که ۲۰۳ مورد مرد و ۱۰۰ مورد بانوان بوده و سال ۱۳۹۹، ۲۹۴ مورد فوتی ناشی از تصادفات داشتیم.
جعفرزاده افزود: در کمیسیون پزشکی سازمان سال قبل ۳۶۳ مورد پرونده شکایت از کادر درمان تشکیل شده که ۱۰۳ مورد مربوط به قصور پزشکی، ۱۹۲ مورد پزشکی قانونی و ۱۰۰ مورد روانپزشکی بوده است.

برچسب‌ها نزاع خیابانی تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور نزاع خیابانی تصادفات جاده ای سازمان پزشکی قانونی کشور قوه قضاییه سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوب پور، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6098009

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده