Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی و مشاوره کمیته امداد استان قم اردوهای تابستانی کمیته امداد استان قم، پس از دو سال توقف و تعطیلی با حضور دو هزار نفر از دختران طرح یاوران آسیب ستیز از ده استان کشور از جمله اصفهان، البرز، تهران، مرکزی، زنجان، قزوین، همدان، سمنان، خراسان رضوی و کرمانشاه با برنامه های متنوع فرهنگی در مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح یاوران آسیب ستیز را که با مشارکت جمعیت هلال احمر طراحی و برنامه ریزی شده است در کمک به کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مفید و مؤثر است و در هردوره میزبان 200 نفر از دختران محدوده سنی ۲۵ تا 40 سال به همراه مربیان آنها هستیم

صالحی می گوید:برنامه اردوهای امسال در رده های سنی مختلف و به صورت تخصصی از پنجم تا ۱۶ شهریور برگزار می شود.

به گفته معاون امور فرهنگی و مشاوره کمیته امداد استان قم زیارت بانوی کرامت و حضور در مسجد مقدس جمکران پیوست معنوی و کارگاه های مشاوره، رفع شبهات اعتقادی و سیاسی، عفاف و حجاب و فضای مجازی پیوست فرهنگی و پخش فیلم سینمایی و استفاده از فضای شاد مجموعه تفریحی آبی آب و تاب نیز از جمله برنامه های تفریحی این اردوها است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد قم حرم حضرت معصومه کمیته امداد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان