Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه در راستای تکریم مشترکان سیمکارت های دانشجویی و جوانان و همزمان با شروع ایام تابستان، اعتبار هدیه ۳۵۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.

مشترکان فعلی و جدید سیمکارت های «اعتباری دانشجویی» و «دائمی جوانان» می توانند از این اعتبار هدیه که ویژه استفاده و ثبت نام در دوره های ممتاز «آکادمی همراه» است، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان خرید این سیمکارت ها می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول نسبت به خرید، ارسال رایگان و فعالسازی سیم کارت موردنظر خود اقدام کنند.

اعتبار آکادمی همراه برای مشترکان جدید سیمکارت های اعتباری دانشجویی و سیمکارت های دائمی جوانان حداکثر تا ۴ روز پس از فعالسازی سیمکارت، تخصیص داده می شود که قابل استفاده در تمامی بخش های آکادمی همراه است.

مشترکان فعلی این دو نوع سیمکارت نیز اعتبار ۳۵۰ هزار تومانی را به صورت خودکار پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول دریافت می کنند.

کد خبر 5525812

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول دانشجویان سیم کارت موبایل تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی حکمرانی فضای مجازی عیسی زارع پور فناوری فضایی امنیت اطلاعات فضای مجازی حمله سایبری ناسا باتری لیتیومی آکادمی همراه همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه پیروزی آبی پوشان برابرذوب آهن اصفهان گفت: استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت: خیلی ها خوشحال بودند که استقلال این بازی را نبرد و صدر را به رقیب بدهد اما بازیکنان استقلال شایسته این پیروزی بودند و با تلاش فراوان توانستند این دیدار سنگین را با برد به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های مدیریت آکادمی استقلال هستید گفت: فعلا آکادمی بی سرپرست است و هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست و در این خصوص با من هیچ صحبتی انجام نشده است.

وی در خصوص حضورش در بازیهای استقلال افزود: من نفر سوم استقلال هستم. یکی از پیشکسوتان قدیمی این تیم هستم که سالهاست در تمامی بازیهای این تیم حضور پیدا می کنم و تیم محبوبم را تشویق می کنم و هر کاری هم که از دست بر بیاید برای این تیم انجام می دهم. از پیشکسوتان دیگر هم می خواهم که در این هفته های حساس به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این استقلال شایسته قهرمانی است و این هواداران شایسته گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل هستند. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و استقلال را در هفته های پایانی یاری کنیم تا این تیم بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6098806

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت