Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:51:12 GMT

امروزه جهاد تبیین ضروری تر از هر زمان دیگری است 

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۳۱۷

امروزه جهاد تبیین ضروری تر از هر زمان دیگری است 

به گزارش ایرنا، ستار هدایتخواه روز سه شنبه در نشست افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی در یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر همواره بر اهمیت و ضرورت جهاد تبیین تأکید کرده اند. 

وی افزود: جبهه باطل به سرکردگی استکبار جهانی، آمریکا و نظام سلطه بدنبال ۲ اقدام مهم برای منحرف کردن ملت های دنیا است که شامل آرایش کردن چهره باطل و مخدوش کردن چهره حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمرنگ نشان دادن محاسن چهره حق و مخفی کردن معایب چهره باطل از دیگر اقدام های جبهه باطل است و جهاد تبیین نیز تلاش برای خنثی کردن این توطئه شوم دشمنان خواهد بود. 

هدایتخواه عنوان کرد: آمریکای جنایتکار خود را مدعی طرفداری از حقوق بشر معرفی کرده و به همین بهانه نیز به کشورهای مختلف دنیا حمله نظامی می کند. 

وی ابراز داشت: در جهاد تبیین چهره واقعی جبهه باطل و ضد حقوق بشر بودن آمریکا بیش از پیش به مردم دنیا معرفی و شناسانده می شود. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از مصادیق و نمونه های بارز نقض حقوق بشر از سوی آمریکا در خود این کشور شامل تصویب قانون حمل سلاح گرم، بی توجهی به حقوق شهروندان سیاه پوست و پناه جویان، نادیده گرفتن حقوق اقلیت های مذهبی، تبعیض علیه مسلمانان و جلوگیری از پوشش زنان و دختران مسلمان است. 

هدایتخواه اظهار داشت: راه اندازی جنگ علیه کشورها و ملت های مختلف دنیا، ایجاد گروهک تروریستی داعش، اشغال عراق و افغانستان، مسلح کردن گروهک طالبان، خروج از معاهدات با دیگر کشورها از جمله ایران و حمایت از آل سعود و گروهک منافقان نیز از جمله مصادیق و نمونه های بارز نقض حقوق بشر از سوی آمریکا در عرصه بین المللی است. 

وی افزود: برخی افراد فریب خورده در داخل ایران شیفته و دلباخته آمریکا هستند حال آنکه این کشور جنایتکار اقدام به دروغ پردازی، شایعه پراکنی، تحریف، بزرگنمایی مشکلات و کمرنگ نشان دادن پیشرفت های همه جانبه ایران می کند. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مظلومیت آیت الله دکتر بهشتی محصول جعل و  تحریف شخصیت و دادن نسبت های ناروا از سوی دشمنان به ایشان است. 

هدایتخواه عنوان کرد: شهادت آیت الله دکتر بهشتی در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ یک ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر برای نظام و انقلاب بود و دشمن گمان می کرد می تواند با این ترورها نظام و انقلاب را ساقط کند حال آنکه قدرتمندانه به مسیر خود ادامه می دهد.  

وی ابراز داشت: جنگ روایتی و ترکیبی استکبار جهانی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا علیه ایران جدی و تمام عیار است و برخی ها نیز در داخل کشور تحت تأثیر شایعات، تبلیغات منفی و القائات سوء دشمنان قرار می گیرند. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم روشنگری و شفاف سازی لازم از طریق جهاد تبیین برای مقابله با جنگ نرم و رسانه ای گسترده دشمنان تأکید کرد. 

هدایتخواه گفت: حضور در عرصه جهاد تبیین، افشای چهره واقعی دشمنان و دفاع از نظام و انقلاب یک واجب عینی است و بر عهده همگان است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین شهید آیت الله سید محمد بهشتی هفته قوه قضاییه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین هفته قوه قضاییه یاسوج جهاد تبیین آیت الله حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید؛ محسن رضایی: ارتباط ایران با جبهه مقاومت دستوری و آمرانه نیست

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229413 برچسب‌ها محسن رضایی

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود