Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@11:31:12 GMT

لغو بیش از ۱۶۰۰ پرواز دیگر در آمریکا در ۲ روز

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۳۲۷

لغو بیش از ۱۶۰۰ پرواز دیگر در آمریکا در ۲ روز

بیش از ۱۶۰۰ پرواز در ایالات متحده طی دو روز به علت وضعیت نامناسب آب و هوا و کمبود نیرو لغو شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت‌های هواپیمایی آمریکا بیش از 700 پرواز خود را روز دوشنبه در این کشور در حالی لغو کردند که وضعیت نامناسب آب و هوا و کمبود نیرو توانایی آنها را برای پاسخ به تقاضای فزاینده برای سفر در طول تابستان کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وب‌سایت فلایت اور که حرکت هواپیماها را ردیابی می‌کند، کل لغو پروازها در داخل یا خارج از ایالات متحده تا ساعت 13:07 به وقت محلی به 747 پرواز رسید. نزدیک به 860 پرواز نیز روز یکشنبه لغو شده بود.

تا بعدازظهر دوشنبه، خطوط هوایی دلتا بیش از 200 پرواز خود را لغو کرد، ریپابلیک ایرویز و خطوط هوایی یونایتد نیز به ترتیب 196 و 122 پرواز خود را لغو کردند، در حالی که خطوط هوایی آمریکا62  پرواز را لغو کرد.

بیش از 2 هزار پرواز دیگر در آمریکا لغو و یا با تاخیر انجام شد4 هزار پرواز در آمریکا لغو شد

خطوط هوایی آمریکا اعلام کرد که این لغو عمدتاً به دلیل وضعیت آب و هوا و ابتکارات کنترل ترافیک هوایی است که برای تنظیم حرکت هواپیماها طراحی شده است.

دلتا، یونایتد و ریپابلیک به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در اروپا، اخیراً فرودگاه‌ها از کمبود نیرو شکایت کرده‌اند، زیرا بسیاری از شاغلانی که در طول همه گیری بیکار شده‌اند، فرودگاه ها را برای مشاغل منعطف‌تر رها کردند.

حتی سازمان تنظیم کننده مقررات هواپیمایی ایالات متحده یعنی اداره هوانوردی فدرال (FAA) نیز با مشکل کمبود نیرو مواجه است.

این اداره هفته گذشته با درخواست شرکت هواپیمایی یونایتد برای توقف موقت پروازهای نیوآرک موافقت کرد. خطوط هوایی یونایتد که در شیکاگو مستقر شده است با اشاره به ساخت و ساز در فرودگاه و کمبود کارکنان کنترل ترافیک هوایی خواستار توقف موقت پروازهای نیوآرک شده بود.

خطوط هوایی آمریکا نیز روز جمعه اعلام کرد که اداره هوانوردی فدرال باید کارکنان کنترل ترافیک هوایی کافی را برای جلوگیری از اختلالات بیشتر در سفرهای تابستانی تضمین کند.

سهام دلتا، یونایتد و امریکن ایرلاینز در معاملات بعد از ظهر 2 تا 3 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا کمبود نیرو خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است