Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:18:50 GMT

پرسپولیسی ها خارج از کشور اردو می زنند؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۷۶۰

در صورت فراهم شدن همه شرایط، پرسپولیسی‌ها یک اردوی ۱۰ روزه خارج از کشور برگزار خواهند کرد

این احتمال می رود که پرسپولیسی‌ها برای برگزاری اردو، راهی خارج از کشور شوند.

به گزارش طرفداری، اگرچه سرمربی پرسپولیس چندی قبل در مصاحبه ای که مقابل باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران انجام داد اعلام کرد هنوز برنامه ای برای برگزاری اردوی خارج از کشور ندارد اما به نظر می رسد او تصمیم خود را عوض کرده و به دنبال برگزاری اردویی 10 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که در جریان هستید رضا درویش در جایگاه مدیرعامل پرسپولیس تمام تلاش خود را برای موفقیت یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس در رقابت های فصل پیش رو به کار گرفته و علاوه بر جذب نفرات مورد نظر او، مصمم است سرخ پوشان اردوهای تدارکاتی و آماده سازی را نیز دقیقا با نظر یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پشت سر بگذارند.

آن هم درحالی که طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان باشگاه های دولتی مثل باشگاه پرسپولیس اجازه هزینه برای اردوی خارجی را ندارند اما با درخواست چند هوادار پرسپولیس در خارج از کشور و پرداخت تمام هزینه ها از سوی همان نفرات، احتمالا سرخ‌پوشان بعد از چند روز از آغاز تمرینات به اردوی خارج از کشور اعزام خواهند شد.

موضوعی که یحیی گل محمدی را نیز وسوسه کرده تا برای آماده سازی بهتر تیمش به فکر برگزاری اردویی در خارج از کشور باشد. حالا باید دید درنهایت این اتفاق رخ داده و سرخ ها برای برگزاری اردو راهی خارج از کشور خواهند شد یا نه.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

کد خبر 849137 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند