Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران مدرسه تابستانه ویژه رده سنی نونگاه و نوجوان(۱۱ تا ۱۷) را برای عموم برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دوره‌های آموزشی این مدرسه تابستانه توسعه مهارت‌های هنری، آموزش فناوری اطلاعات، توسعه مهارت زندگی، آموزش زبان انگلیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره آموزشی مهارت‌های هنری، طراحی و نقاشی، عکاسی با موبایل، پتینه، سفال‌گری، چرم‌دوزی و تپستری در نظر گرفته شده است.

در دوره آموزشی آموزش فناوری اطلاعات متقاضیان می‌توانند فتوشاپ، برنامه‌نویسی به زبان اسکرچ و تولید محتوای دیجیتال را آموزش ببینند. در دوره آموزشی توسعه مهارت زندگی مواردی مانند افزایش خلاقیت، مهارت تصمیم‌گیری، تقویت فن‌بیان و مهارت ارتباطی آموزش داده می‌شود.

دوره آموزشی آموزش زبان انگلیسی مواردی مثل آموزش اصطلاحات عامیانه، داستان‌پردازی، پخش فیلم و انیمیشین کوتاه را شامل می‌شود.

تنوع برنامه‌های دوره و تنوع ابزارهای توسعه مهارت، فضای آموزشی مناسب و موقعیت جغرافیایی محل برگزاری دوره و بازی و تفریح با همسالان از مزیت‌های مدرسه تابستانه است.

از دیگر مزیت‌های مدرسه تابستانه شرکت در رویدادها، کارگاه‌های توسعه مهارت و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده و بهره‌مندی از اساتید و مدرسین خبره است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کل مدت دوره ۸ هفته، هفته‌ای سه روز و روزی چهار ساعت است. بخش کارگاهی و توسعه مهارت ۹۶ ساعته است. گردش علمی، طبیعت‌گردی، بازدید موزه یا حضور در شهربازی در قالب اردوی یک روزه، برگزاری نمایشگاه و جشن پایان دوره از مجموعه برنامه‌هاست.

شروع دوره از ۱۵ تیر ماه با ظرفیت محدود و هزینه ثبت‌نام برای عموم ۳ میلیون تومان تعیین شده است. نشانی محل تشکیل این کلاس‌های آموزشی تهران، بلوار کشاورز، بعد از هتل اسپیناس، شماره ۱۱۸ معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تهران است.

علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به وبگاه معاونت آموزشی به نشانی www.jtt.ir  مراجعه یا با شماره ۸۴۶۵۰ -۰۲۱ تماس بگیرند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مدرسه تابستانه ، آموزش ، جهاد دانشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدرسه تابستانه آموزش جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی تهران مدرسه تابستانه توسعه مهارت دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت تحقق رشد تولید با مشارکت مردمی، اظهار کرد: در برنامه پیش‌بینی شده برای سال جاری مقرر شده است ۲۰ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۲ نفر ساعت آموزش توسط بخش‌های دولتی و خصوصی به ۱۹ گروه هدف در استان خوزستان ارائه بشود.

وی ادامه داد: این میزان تعهد آموزشی شامل ۶ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۷۰۰ نفرساعت در بخش دولتی و ۱۳ میلیون ۲۳۰ هزار و ۳۲۲ نفرساعت در بخش آمورشگاه‌های غیردولتی و آزاد در استان خوزستان خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: برنامه امسال در چارچوب نهضت ملی مهارت‌آموزی و در راستای ارتقای وزن مهارت، توانمندسازی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، توسعه و تضمین کیفیت آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی توانمند تدوین شده است.

وی افزود: چنانچه تقاضای آموزش در سال جدید بیش از تعهد ارائه شده باشد، ظرفیت آموزشی برای این کار فراهم است. حرفه‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی آموزشی صورت گرفته تا زمینه کارآفرینی و اشتغال مولد و پایدار برای کارجویان شهری و روستایی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم شود.

ملایی هزاروندی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها برای ۱۹ گروه هدف برنامه‌ریزی شده که در بخش خدمات، کشاورزی صنعت فرهنگ و هنر است، گفت: گروه‌های هدف این آموزش‌ها شامل آسیب‌دیدگان اجتماعی، افراد دارای معلولیت، دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دانش‌آموزان، زنان خانه‌دار، بانوان سرپرست خانوار، زندانیان، ساکنان سکونت‌گاه‌های غیررسمی، زندانیان، روستاییان، عشایر، مناطق محروم مرزی، سربازان، کودکان‌کار، متقاضیان مهارت آموزی، افراد دارای بیمه بیکاری، معتادان بهبود یافته و شاغلان بنگاه‌های اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد تعهد مهارت‌آموزی در بخش آزاد و غیردولتی ارائه می‌شود، یادآور شد: در استان خوزستان حدود ۵۵ مرکز ثابت دولتی و بیش از هزار و ۵۰۰ آزاد غیردولتی فعال هستند.

کد خبر 6098105

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی