Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نمایشگاه شهرهوشمند با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند و هوشمندسازی در شهرها و ارایه دستاوردهای بیش از ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان در این زمینه طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امروزه با توسعه شهرنشینی، جوامع با چالشهای فراوانی برای ایجاد زیر ساخت ها و تامین نیازهای روز افزون ساکنین شهرها روبرو شده اند و با توجه به کاربرد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی؛ نحوه بکارگیری این فناوری ها برای تسهیل امور مختلف زندگی و کار مطرح  و در سالهای اخیر صاحب نظران مفهوم شهرهای هوشمند، که تمام ابعاد زندگی شهری، حمل و نقل، ساخت و ساز، بهداشت و درمان، انرژی، ارتباطات و … را شامل می گردد،‌ به صورت جدی مطرح نموده اند و تلاش برای تحقق آن در اولویت برنامه ریزان و دست اندرکاران  مدیریت شهری و متخصصان ارتباطات و اطلاع رسانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این راستا، سومین نمایشگاه شهر هوشمند با توجه به تجربیات بدست آمده از دوره های قبلی با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و با هدف ترویج مباحث این حوزه و آشنایی سازمان ها و شهروندان با مفاهیم و رویکردهای این عرصه، ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی و ارایه دستاوردهای سازمان ها، دستگاه ها، شهرداری ها، بخش خصوصی، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها در محورهای مرتبط با شهر هوشمند و هوشمندسازی برگزار می گردد.

سومین نمایشگاه شهر هوشمند از تاریخ ۱۲ الی۱۴ تیرماه با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان ها و نهادها در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.


همچنین در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هوشمند ، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، شهر هوشمند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هوشمند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر هوشمند شهر هوشمند شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا