Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱- از رنگ های تیره برای لاغرتر نشان دادن قسمت های چاق تر بدن استفاده کنید ۲- خطوط عمودی شما را باریک تر نشان می دهند ۳- با استفاده از خطوط افقی می توانید بخش خاصی از اندام خود را برجسته کنید ۴- با ترکیب کردن رنگ های متضاد شکل کاملاً متفاوتی به اندام خود دهید ۵- اگر می خواهید شکم خود را پنهان کنید خطوط نامتقارن گزینه ی بسیار خوبی هستند ۶- وجود یک خط افقی در بالاتنه یا پایین تنه هم می تواند شما را باریک تر نشان دهد ۷- با بالاتر نشان دادن جای کمر کاری کنید که پاهایتان بلندتر به نظر برسد ۸- لباس های یقه هفت اندام شما را بلندتر نشان می دهند ۹- از طرح های درشت برای بزرگ تر نشان دادن بخش های خاصی از بدن خود استفاده کنید ۱۰- از رنگ ها و خطوط برای برجسته کردن دور کمر استفاده کنید ۱۱- اگر بالاتنه ی لاغری دارید، از بلوزهای بلندتر استفاده کنید ۱۲- با تأکید روی قسمت هایی از بدن تان که دوست شان دارید حواس ها را از قسمت های چاق تر بدن پرت کنید

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در ادامه چند ترفند ایجاد خطای دید به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن ها می توانید خود را در لباس هایتان لاغرتر نشان دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- از رنگ های تیره برای لاغرتر نشان دادن قسمت های چاق تر بدن استفاده کنید

اگر می خواهید بخش خاصی از بدن تان را لاغرتر نشان دهید، رنگ های تیره بهترین انتخاب هستند. اما این روش زمانی مؤثر است که در استایل خود از یک رنگ روشن هم استفاده کنید. علت این اتفاق آن است که اشکالی که رنگ تیره تری دارند در مقایسه با اشکالی که دارای رنگ روشن تری هستند، کوچک تر به نظر می رسند. مثلاً اگر می خواهید بالاتنه ی خود را لاغرتر نشان دهید، یک بلوز مشکی با یک شلوار سفید بپوشید. استفاده از رنگ های متضاد باعث می شود بالاتنه ی شما لاغرتر از پایین تنه ی شما به نظر برسد.

۲- خطوط عمودی شما را باریک تر نشان می دهند

وقتی لباسی با خطوط عمودی به تن می کنید، اندام شما به طور خودکار باریک تر دیده می شود. اما باید به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد خطوط عمودی لباس تان بیشتر باشد، ظاهر  بلندتری پیدا خواهید کرد. یعنی باید لباس هایی به تن کنید که خطوط باریک تری دارند که فاصله ی کمتری بین آن ها وجود دارد. یک راه خوب برای استفاده از خطوط پهن تر هم پوشیدن شلوارها و دامن هایی است که یک خط پهن بغل آن ها وجود دارد، چون این خطوط توجه را به سمت آن قسمت جلب می کنند.

۳- با استفاده از خطوط افقی می توانید بخش خاصی از اندام خود را برجسته کنید

احتمالاً قبلاً شنیده اید که باید از استفاده از خطوط افقی در پوشش خود پرهیز کنید. این خطوط اندازه ی بزرگ تری به ظاهر شما می دهند اما اگر به درستی به کار گرفته شوند می توانید از آن ها به نفع خود بهره ببرید. سعی کنید از خطوط افقی برای ایجاد تعادل میان یک قسمت از بدن با بخش های دیگر آن استفاده کنید. مثلاً اگر می خواهید که بالاتنه تان پرتر به نظر برسد، این دقیقاً همان جایی است که باید از خطوط افقی استفاده کنید. اگر هم دوست دارید توجه را به بخش خاصی از بدن تان جلب کنید استفاده از خطوط افقی اثری تأکیدآمیز دارد.

۴- با ترکیب کردن رنگ های متضاد شکل کاملاً متفاوتی به اندام خود دهید

قرار دادن رنگ های برجسته و کاملاً متضاد در کنار یکدیگر روشی است که دهه ها از آن برای ایجاد خطای دید در استایل استفاده شده. در این روش رنگ ها به شکلی حساب شده و در طرح هایی هندسی در کنار یکدیگر قرار داده می شوند تا ظاهر اندام را تغییر دهند. برای این کار از لباس هایی استفاده کنید که برش هایی به رنگ تیره، اشکال هندسی و رنگ های متضاد دارند.

۵- اگر می خواهید شکم خود را پنهان کنید خطوط نامتقارن گزینه ی بسیار خوبی هستند

خطوط اریب نگاه بیننده را از نقطه ای به نقطه ای دیگر می کشانند که به همین دلیل هم هست که لباس هایی که خطوط نامتقارنی دارند می توانند شما را باریک تر نشان داده و ظاهر بلندتری به شما دهند. اگر دل خوشی از شکم تان ندارید و می خواهید آن را پنهان کنید، این ترفند همان چیزی است که به دنبالش هستید.

۶- وجود یک خط افقی در بالاتنه یا پایین تنه هم می تواند شما را باریک تر نشان دهد

شاید عجیب به نظر برسد اما وجود یک خط افقی در بالا یا پایین بدن شما می تواند شما را بلندتر نشان دهد. علت این اتفاق آن است که هر چه چشم بیننده تا قبل از رسیدن به یک خط عمودی، مدت زمان بیشتری یک مسیر افقی را طی کند، اندام شما ظاهر بلندتری پیدا می کند. بنابراین می توانید دامن ها یا پیراهن هایی به تن کنید که یک خط افقی پهن و مشخص در پایین آن ها وجود دارد. وجود یک خط افقی روی شانه ها هم می تواند کارساز باشد.

۷- با بالاتر نشان دادن جای کمر کاری کنید که پاهایتان بلندتر به نظر برسد

وقتی با پوشیدن یک شلوار یا دامن جای کمر خود را مشخص می کنید، بالاتنه و پایین تنه ی خود را از یکدیگر جدا می کنید. اگر قد کوتاهی دارید، می توانید با تغییر نسبت بالاتنه و پایین تنه ی خود کاری کنید که پاهایتان بلندتر به نظر برسند. برای این منظور باید از شلوارها، شلوارک ها و دامن های فاق بلند یا حتی کمربندهایی استفاده کنید که بالای ناف قرار می گیرند.

۸- لباس های یقه هفت اندام شما را بلندتر نشان می دهند

زنانی که سینه های بزرگ تری دارند و دوست دارند ظاهر لاغرتری به آن ها دارند، لباس های یقه هفت می تواند برای آن ها بسیار کارساز باشد. لازم نیست یقه ی لباس خیلی باز باشد. با یک یقه در اندازه ی معمولی هم می توانید به اندام خود تعادل و ظاهر بلندتری به بالاتنه ی خود دهید.

۹- از طرح های درشت برای بزرگ تر نشان دادن بخش های خاصی از بدن خود استفاده کنید

با طرح های لباس هایتان هم می توانید ایجاد خطای دید کنید. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چه طرح های لباس درشت تر باشد، اندام شما هم بزرگ تر به نظر می رسد. بنابراین می توانید از طرح های درشت برای بزرگ تر نشان دادن بخش های لاغرتر بدن خود و ایجاد تعادل در ظاهر اندام خود استفاده کنید. اگر به دنبال عکس آن هستید یعنی می خواهید بخش های بزرگ تر بدن را کوچک تر نشان دهید، از طرح های کوچک تری استفاده کنید که فاصله ی کمتری بین آن ها وجود دارد. با این کار باریک تر به نظر خواهید رسید.

۱۰- از رنگ ها و خطوط برای برجسته کردن دور کمر استفاده کنید

پهنای کمرتان هر قدر هم که باشد همیشه راهی وجود دارد که ظاهر بهتری به آن دهید. شما می تواند با استفاده از رنگ های متضاد در جای درست، دور کمر خود را به رخ بکشید، مثلاً با خطوط افقی یا کمربندهای براق. اگر فرم بدن تان مستطیلی است می توانید از روش های دیگری هم برای نشان دادن کمر خود استفاده کنید. برای این کار می توانید از بلوزهای مدل پپلوم و دامن های کلوش برای حجم دادن به قسمت لگن استفاده کنید.

۱۱- اگر بالاتنه ی لاغری دارید، از بلوزهای بلندتر استفاده کنید

اگر بالاتنه ی لاغری داشته باشید و بلوز کوتاه یا شلوار فاق بلند بپوشید، این کار باعث می شود قدتان کوتاه تر یا اندام تان چاق تر به نظر برسد. شما باید از بلوزهایی استفاده کنید که قد آن ها تا پایین ناف شما برسد. با این کار قد بلندتر به نظر می رسید. یک روش دیگر هم این است که بلوزتان را در شلوارتان نکنید.

۱۲- با تأکید روی قسمت هایی از بدن تان که دوست شان دارید حواس ها را از قسمت های چاق تر بدن پرت کنید

برای داشتن یک استایل زیبا، بهترین ترفند نه پنهان کردن عیوب، بلکه تأکید روی نقاط مثبت است. اگر بازوهای زیبایی دارید، لباسی به تن کنید که آن ها را به رخ بکشد. اگر قسمت لگن را زیباترین بخش بدن خود می دانید از پوشیدن شلوارها و دامن هایی که این قسمت را برجسته می کند نترسید. با این کار دیگر کسی متوجه عیوب اندام شما نخواهد شد.

 

منبع: روزیاتو لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر لاغری اخبار مرتبط لیست ادویه های لاغر کننده و چربی سوز ۱۴۰۱/۴/۵ کاهش وزن در خواب/ ۵ روش کاهش وزن در خواب و لاغری سریع ۱۴۰۱/۴/۴ آب کردن چربی شکم با تمرینی ۱۱ دقیقه ای ۱۴۰۱/۴/۴ کوچک کردن شکم / ۱۰ غذای معجزه آسا برای لاغری شکم ۱۴۰۱/۴/۳ پروتئین های گیاهی چاق میکنن یا لاغر؟ ۱۴۰۱/۳/۲۹ لاغری و کاهش وزن با ۶ نسخه چربی سوز قوی و سریع با زنجبیل ۱۴۰۱/۳/۲۵ آخرین ویدیو ها خاطره هاشمی رفسنجانی از لحظه شنیدن خبر ترور رهبر معظم انقلاب + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۵:۳۱ انفجار امروز تهران ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۴:۴۸ سبقت قطار از قطار دیگر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۴:۴۱ ماجرای جمع خوانی صوفیان در حرم امام رضا(ع) + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۴:۱۹ طرز تهیه یک غذای آسان و فوری با کدو سبز + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۳:۵۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۵:۳۳ اعتبار هدیه ۳۵۰ هزار تومانی همراه اول برای دانشجویان و جوانان ۱۵:۳۱ خاطره هاشمی رفسنجانی از لحظه شنیدن خبر ترور رهبر معظم انقلاب + فیلم ۱۵:۲۶ تل آویو: ایران به یکی از بازیگران اصلی حوزه سایبری مبدل شده است ۱۵:۲۲ روسیه خانواده بایدن را تحریم کرد ۱۵:۱۹ امام جمعه موقت تهران: مظلومیت روحانیت آنچنان که باید گفته نمی شود ۱۵:۱۸ با چند ترفند ایجاد خطای دید خود را لاغرتر نشان دهید ۱۵:۱۱ روسیه بدهی خارجی خود را نکول کرد ۱۵:۰۸ جنجال اهتزاز پرچم عراق در ایران؛ اصل ماجرا چه بود؟ ۱۵:۰۵ فراخوان مزایده عمومی ایرانسل (تیر ماه ۱۴۰۱) ۱۴:۵۸ دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک‌ ها ابلاغ شد ۱۴:۵۷ آیا مستاجران از کرایه خانه ‌های نجومی نجات می ‌یابند؟ ۱۴:۴۸ ارزش سهام عدالت من (۷ تیرماه) ۱۴:۴۱ سبقت قطار از قطار دیگر + فیلم ۱۴:۴۰ دوره گذشته دستگاه دیپلماسی فریب لبخند را خورد، مراقب باشید فریب ابراز همدردی را نخورید ۱۴:۳۷ استفاده از کوتاژ جعلی در فروش نهاده دامی سامانه بازارگاه ۱۴:۳۶ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۴/۷) ۱۴:۳۵ گزارش های وزارت راه و شهرسازی برای حادثه متروپل به زودی منتشر می شود ۱۴:۳۲ فروش سمعک با ۲/۵ برابر قیمت واقعی! ۱۴:۲۹ کدام استان ها نان را کارتی می خرند؟ ۱۴:۲۶ تصورات اشتباه دختر و پسر قبل از ازدواج ۱۴:۲۳ پرونده پرحاشیه واردات نهاده های دامی از سوی آریو تجارت تسهیل وارد فاز جدیدی شد ۱۴:۱۹ ماجرای جمع خوانی صوفیان در حرم امام رضا(ع) + فیلم ۱۴:۱۹ عضو کمیسیون عمران مجلس:‌ اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم ۱۴:۱۷ چه بیماری هایی در تابستان شایع می شود؟ ۱۴:۱۱ مخالفت مصر با هرگونه درگیری نظامی با ایران ۱۴:۰۹ ترک ها «عطاری» را هم به نام خود در یونسکو ثبت می کنند؟ ۱۴:۰۷ تأکید بر اهمیت احیای برجام و مذاکرات منطقه ای با ایران توسط وزرای خارجه قطر و فرانسه ۱۴:۰۶ قیمت سیمان دو هفته ای ۲۵ درصد کم شد ۱۴:۰۶ خواص باورنکردنی چای رویبوس + زمان مصرف و عوارض ۱۴:۰۴ کشف لاشه یک نهنگ عظیم الجثه در سواحل بریس چابهار + عکس ۱۳:۵۹ مذاکرات دوحه ادامه مذاکرات وین است ۱۳:۵۶ گروه ۷ با تعیین سقف قیمت بر نفت روسیه به صورت کلی موافقت کرد ۱۳:۵۴ طرز تهیه یک غذای آسان و فوری با کدو سبز + فیلم ۱۳:۵۱ ماهی خوردن دیدنی مرغ ماهی خوار + فیلم ۱۳:۴۶ مشمولان غایب می توانند در دانشگاه ثبت نام کنند؟ ۱۳:۴۴ کاهش ۷.۴ درصدی ظرفیت آزمون تخصص پزشکی ۱۳:۴۴ هزاران تن روغن خام معطل ابلاغ مصوبه کاهش حقوق ورودی به گمرکات ۱۳:۳۸ خاموشی در راه است؟ ۱۳:۳۸ توئیت چاووش اوغلو درباره سفر امیرعبداللهیان به ترکیه ۱۳:۳۱ تلاش قطر برای به موفقیت رسیدن مذاکرات احیای برجام ۱۳:۳۰ حکشتی در صدر معاملات برتر بورس جای گرفت ۱۳:۲۹ جدیدترین قیمت انواع عسل در بازار / نیم کیلو عسل ارگانیک ۱۳۵ هزار تومان ۱۳:۲۸ دایی: اگر می خواستم، الان وزیر ورزش بودم! + فیلم ۱۳:۲۶ نخستین زن فرماندار ایرانی که بود؟ + عکس ۱۳:۲۱ هیچ ابهام و اشکالی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد ۱۳:۱۶ مسکو: ایران خواستار عضویت در گروه بریکس شد ۱۳:۱۵ بازار ارزهای دیجیتال برای سقوط دیگری آماده می شود؟ ۱۳:۱۵ مدیران بیمه سرمد میثاق نامه امضا کردند ۱۳:۱۳ کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها ۱۳:۰۵ فرآیند تولید سیگار در کارخانه اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لاغری خود استفاده کنید استفاده کنید تر نشان می دهند آن ها وجود تر به نظر برسد بلندتر به نظر اگر می خواهید تر نشان دادن تر نشان دهید خاصی از بدن بخش خاصی بدن تان پایین تنه بالاتنه ی اندام شما اندام خود رنگ ها تنه ی خود فیلم ۱۴ بدن خود ی لاغری بزرگ تر ی بزرگ ی لباس ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری فردی که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا از دستگیری ۲ متهم که با ترفند رسیدساز جعلی از ۷ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته که مالک یک فروشگاه بود دریافتند متهم ابتدا اقدام به خرید از فروشگاه شاکی کرده و در ادامه با نشان دادن رسید واریز وجه به حساب فروشنده در گوشی تلفن همراه خود، مدعی می‌شود که تراکنش بانکی با موفقیت انجام شده و پیامک فروشنده با تأخیر برای وی ارسال می‌شود و در نهایت به همراه جنس خریداری شده از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از مواجهه حضوری با شاکی و مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اعتراف کرد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۳ نفر از شهروندان با همین ترفند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی گفت: متهم دیگری نیز که با همین ترفند از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیر شد که این متهم نیز به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خصوص افزایش این نوع کلاهبرداری هشدار داده و از شهروندان خواست در معاملات خود از درگاه های مالی معتبر استفاده کرده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، موفق به کشف موادغذایی احتکاری شدند.

وی افزود: کالاهای احتکارشده شامل؛ برنج، قند بسته‌بندی، روغن و مواد شوینده می‌باشد که بنابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلف باید لیست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم