Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف کامیون حامل خوراک حیوانات خانگی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف خوراک حیوانات خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران یگان تکاوری استان در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۳۲۸ کیلوگرم خوراک حیوانات خانگی قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، گفت: پلیس از تمام ظرفیت‌های خود برای برخورد قانونی و بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی بهره خواهد گرفت و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵۸ کیلو حشیش در منزل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۵۸ کیلوگرم حشیش و دستگیری یک متهم در یکی از محله‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ سیدجواد رضوی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری حشیش در منزل خود در یکی از محله‌های شهرستان شیراز دپو و قصد فروش آن دارد که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۵۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

ناکامی سودجویان در قاچاق احشام

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۱۸ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا در جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۱۱۸ راس گوسفند قاچاق که به قصد انتقال به استان‌های مرزی بارگیری شده بود کشف شد، افزود: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه احشام مکشوفه به ستاد تملیکی استان تحویل شد، گفت: کارشناسان ارزش آن‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ قسام گفت: پلیس با اقتدار در حوزه مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی با قانون شکنان برخورد خواهد کرد و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های شهروندان است.

سرقت پراید در دیلم، کشف در شیراز

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از کشف یک سواری پراید در شیراز خبر داد که در دیلم به سرقت رفته بود.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: عوامل تیم گشت نامحسوس پلیس راه شمال استان فارس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی (محدوه کوه دراک در کمربندی شیراز)، به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که سواری پراید مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر دارد.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه خودرو سرقتی روانه پارکینگ شد، گفت: در این خصوص راننده و ۳ سرنشین آن دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

زندان پایان خط ۲ سارق احشام در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تشدید گشت‌های شبانه موفق شدند خودرو سارقان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی این وسیله نقلیه را هنگام انتقال احشام مسروقه متوقف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو ۱۶ راس گوسفند مسروقه که از شهرستان خرامه مورد سرقت قرار گرفته بود کشف شد، گفت: راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به صاحبان احشام توصیه کرد: استحکامات محل نگهداری احشام خود را تقویت کرده و نسبت به نصب تجهیزات ضد سرقت نظیر دوربین‌های مداربسته و سایر اقدامات بازدارنده اقدام کنند و برای مراقبت بیشتر حتی الامکان از نگهبان استفاده کنند.

کشف کالای میلیاردی قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۵۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی کوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۵۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با متخلفان و عرضه کنندگان مواد مخدر در شهرستان فیروزآباد اجرا شد.

او گفت: در اجرای این طرح ۵۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۷ نفر سارق نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: کشف ۲۱ فقره سرقت اعم از اماکن، مزارع، موتورسیکلت و درون خودرو و توقیف ۱۸ دستگاه وسایل نقلیه متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ جوکار ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس و رضایتمندی آنان از اجرای این طرح، گفت: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه آسیب اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سارقان مغازه در ارسنجان به دام افتادند

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری سارقان به عنف مغازه توسط ماموران کلانتری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف مغازه (وجه نقد و نوشیدنی) در شهر ارسنجان توسط ۴ نفر با خودرو پراید، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ارسنجان با جمع آوری سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ فرهادی با اشاره به اینکه سارقان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اقرار کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در رجهت پیشگیری از سرقت ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف حلقه‌های لاستیک قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۸ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: مأموران انتظامی بوانات هنگام ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل لاستیک مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف و راننده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توصیه‌های پلیس به منظور جلوگیری از سرقت طلا فروشی‌ها

فرمانده انتظامی لارستان از طلافروشان خواست تا با بکار بستن نکات آموزشی و هشدار‌های پلیس، از سرمایه خود حفاظت کرده و سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و ارتقاء آموزش‌ها در خصوص اقدامات بازدارنده از جرائم مختلف به ویژه سرقت، گفت: متصدیان واحد‌های صنفی و به ویژه طلافروشان همواره باید به همه نکات و آموزش‌های های پلیس در رابطه با اقدامات امنیتی توجه ویژه کنند و با پلیس در این رابطه تعامل و همکاری داشته باشند؛ چون در صورت انجام هرگونه سهل انگاری، عواقب آن گریبان‌گیر خود خواهد شد.

رئیس پلیس لارستان با اشاره به نقش مهم و سازنده رعایت نکات امنیتی و توصیه‌های پلیسی از سوی متصدیان در پیشگیری از سرقت مغازه‌های طلا فروشی، از آنان خواست تا همواره به منظور حفظ سرمایه و آرامش و امنیت روحی و روانی خود، نکات آموزشی ذیل را مورد توجه قرار دهند:

۱- -تجهیز تمامی طلافروشی‌ها به سیستم هشدار دهنده و اتصال آن به مرکز ۱۱۰.

۲- کنترل و چک کردن دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده هر چند مدت برای اطمینان از کارایی آن‌ها در مواقع اضطراری.

۳- رعایت ساعت کاری، انجام اقدامات امنیتی و همکاری با پلیس در جهت شناسایی سارق و یا سارقین و افراد مشکوک.

۴- رعایت ضوابط انتظامی و پیگیری تجهیزات دفاع شخصی از جمله افشانه و باطوم برای طلا فروشان.

۶- هنگام ترک مغازه حتی در دقایق بسیار کم و یا جهت صرف غذا درب مغازه را به صورت کامل قفل کنید.

۷-با توجه به ابلاغ ساعات شروع و پایان کار از سوی اتحادیه، مراتب را مد نظر قرار داده و نسبت به اجرای آن اقدام کنید.

۸- از خرید طلاجات بدون فاکتور و از افراد ناشناس و مشکوک خوداری کنید.

۹- هرگونه تردد مشکوک در اطراف مغازه را سریعا به پلیس ۱۱۰ یا گشت‌های انتظامی اعلام کنید.

۱۰- از سپردن محل کسب در اختیار افراد نابالغ و کم تجربه خوداری کنید.

۱۱- از قفل‌های سوئیچی و مخفی در محل کسب خود استفاده و درب‌های ورودی مغازه را نیز از نوع کرکره‌ای مشبک انتخاب کنید.

۱۲- مقابل کلیه نقاط نفوذپذیر مغازه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید.

۱۳- راه‌های کانال کولر پشت بام را هر چند که کوچک باشد به وسیله جوش دادن چند میله محفوظ کنید.

۱۴- اگر از در آهنی و شیشه‌ای استفاده می‌کنید، برای بالا بردن ضریب اطمینان هر ۲ را قفل کنید.

۱۵-پول نقد بیشتر از حد معمول را در مغازه نگهداری نکنید و بلافاصله آن را به بانک بسپارید.

۱۶- گاو صندوق را به صورت نامحسوس در داخل دیوار جاسازی کنید.

۱۷- در بین تعطیلات چند روزه همواره به مغازه سرکشی و قفل‌ها را بازدید کنید.

۱۸- سعی کنید افرادی را که به عنوان کارگر، شاگرد و نگهبان انتخاب می‌کنید قابل اعتماد باشند.

۱۹- هنگامی که مشتری داخل مغازه است به هیچ عنوان مغازه را ترک نکنید.

۲۰- تا حصول اطمینان از صداقت شاگرد مغازه، از تحویل دادن کلید علی‌الخصوص گاو صندوق به او خودداری کنید.

۲۱- در صورت امکان از اقلام و اموال گرانبهای خود عکس داشته باشید.

۲۲- به کارگران و خدمه خود اجازه ندهید که دیگران را به عنوان دوست به محل کار بیاورند.

۲۳- چنانچه از آژیر خطر استفاده می‌کنید محل نصب آن را طوری انتخاب کنید که سارقین نتوانند مکان آن را تشخیص دهند.

۲۴- چنانچه مجاور یا پشت مغازه ملک مخروبه‌ای وجود دارد، دیوار‌های مغازه را با بتن و آهن محکم و غیرقابل نفوذ کنید.

۲۵-به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که در زمان پهن کردن و جمع آوری ویترین، کسی نزد شما حضور نداشته باشد.

۲۶-شیشه ویترین طلافروشی خود را از نوع نشکن و شفاف انتخاب کنید.

۲۷-در ورودی مغازه شما باید همواره پس از ورود و خروج مشتری، به صورت اتوماتیک قفل شود.

۲۸-در زمان قطعی برق، دقت و مراقبت بیشتری داشته باشید.

۲۹-از ساخت و راه اندازی طلافروشی در نقاط خلوت خودداری کنید.

کشف حشیش در خرامه

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از کشف ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش در بازرسی از سواری زانتیا خبر داد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط سواری زانتیا در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و پس از شناسایی سواری زانتیا موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف شد، گفت: راننده نیز دستگیر و روانه دادسرا شد.

سارق و مالخر کابل‌های مخابرات در دام پلیس آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری سارق و مالخر کابل برق و مخابرات با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات و برق در سطح شهرستان آباده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و گشت‌های نامحسوس، یک انبار ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال مسروقه کابل مخابرات و برق نقش داشت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ۲ نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن انبار، ۱۴۰ متر کابل برق، ۲ دستگاه کنتور برق و ۶۰ کیلو سیم آلومینیومی مسروقه کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس با تمام توان در جهت تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

پلمب آرایشگاه زنانه متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از پلمب آرایشگاه زنانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در جهت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پایش فضای مجازی، ماموران پلیس مطلع شدند یک آرایشگاه زنانه اقدام به تهیه عکس و کلیپ از مشتریان خود و انتشار در فضای مجازی می‌کند که بررسی موضوع در دستور کارشناسان فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ادمین کانال را شناسایی و او را به پلیس فتا احضار کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه او در بازجویی اولیه اقرار کرد که برای تبلیغ و جذب مشتری اقدام به چنین کاری کرده است، گفت: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ صارمی به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی خود برای جلب توجه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند؛ این شبکه‌ها قابل اطمینان نبوده و از لحاظ روحی و روانی آسیب جدی به پیکره خانواده وارد می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حوادث و انتظامی طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان خبر صورت مشاهده هرگونه مبارزه با قاچاق کالا اقدامات فنی و تخصصی محور های مواصلاتی یک دستگاه کامیون ماموران انتظامی فرمانده انتظامی مرکز فوریت خوراک حیوانات میلیارد ریال دستگیری سارق ماموران پلیس دستور کار یک میلیارد ریال برآورد هنگام کنترل کامیون حامل میلیون ریال استان فارس فقره سرقت رئیس پلیس اجرای طرح قرار گرفت موفق شدند مواد مخدر یک سواری کشف شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج