Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

 سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفتگو با همشهری آنلاین درباره جزییات وقوع این حادثه و اعزام آتش‌نشانان به محل اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۷ امروز یک مورد انفجار در یک تعمیرگاه، در بلوار قیطریه، بلوار صبا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعزام و حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که چهار باب مغازه در محل حادثه وجود دارد که سه باب از آن‌ها تعویض روغنی و یک باب نیز آپاراتی و تعویض رینگ و لاستیک بود. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در یکی از این مغازه‌های تعویض روغنی انفجار شدیدی رخ داده که منجر شده تا دو باب از مغازه‌ها بیش از ۵۰ درصد تخریب شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: دو مغازه دیگر نیز خسارت‌هایی دیده بودند و بر اثر انفجار شیشه‌های چند مغازه مجاور شکسته شده بود. چهار دستگاه خودرو که در مجاورت مغازه‌ها بودند نیز خسارت‌های شدیدی دیده بودند و دو سه خودرو نیز دچار خسارت‌های کمتری شده بودند.

ملکی افزود: در مغازه‌ای که ابتدا دچار انفجار شده بود حریق جزیی نیز رخ داده بود که آتش‌نشانان نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند. چهار مرد نیز دچار مصدومیت شده بودند که حال دو یا سه نفر وخیم بود. این افراد به سرعت از محل خارج شدند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حال حاضر عملیات اطفای حریق در این محل به پایان رسیده و آتش‌نشانان در مراحل پایانی و ایمن‌سازی محل حادثه هستند. علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

کد خبر 686784 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین