Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، علیرضا عباس زاده ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه بررسی مشکلات بخش دستگردان طبس که با حضور مسئولان این بخش و استان برگزار شد، گفت: در سفری که ۲۶ خرداد ماه به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به دستگردان طبس داشتیم، از تعدادی از پروژه‌های این بخش بازدید کردیم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی دستگردان، بیان کرد: مقرر شده با حضور مسئولان این بخش و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در قالب جلسه‌ای در مرکز استان، درخواست‌های ۱۳ گانه اهالی دستگردان طبس بررسی و راهکارهای برای رفع مشکلات این بخش ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده ادامه داد: همچنین مقرر شد جز دو مورد با تامین اعتباری که از محل‌های مختلف می‌شود، زمینه تحقق درخواست‌های مردم دستگردان طبس فراهم شود.

وی اظهار کرد: مقرر شده به جای اجرای درخواست مردم دستگردان طبس مبنی بر احداث استخر سرپوشیده، بازسازی و تکمیل زمین چمن مصنوعی شهر عشق آباد طبس انجام شود.

عباس زاده افزود: به جای احداث بیمارستان محلی (درمان بستر) هم با افزایش زیربنای مرکز جامع سلامت این بخش به دو هزار متر مربع مقرر شد به طور شبانه روزی در این مرکز به مردم خدمات ارائه شود.

کد خبر 5525983

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا عباس زاده استانداری خراسان جنوبی طبس بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز مواد مخدر سنندج قوه قضاییه اردبیل ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی ایلام هفته قوه قضاییه بیرجند آمار کرونا دستگردان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است