Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست انجمن دفاع از قربانیان تروریسم گفت: آمریکایی‌ها بیش از ۱۰۰ کودتا در سراسر جهان انجام داده و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از ما گرفته اند که ۷۲ نفر از گل‌های سرسبد آن‌ها در هفتم تیر به شهادت رسیدند.

عزیزی با تأکید بر اینکه تا آخر در برابر آمریکا ایستاده ایم، گفت: امام (ره) راه انقلاب را مشخص کرد و مردم نیز پیشتیان ایشان و رهبری حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما وظیفه داریم که این حادثه‌ها را به نسل‌های جوان منتقل و بیان کنیم که چرا نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها ارتباط برقرار کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت:  ۵۲ یزدی در عملیات‌های تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند و آنان افراد را با بهانه‌های واهی و با قساوت به شهادت رساندند.

حجت الاسلام عباس زارع افزود: شهدای ترور هر کدام نخبگانی بودند که می‌توانستند جامعه را متحول کنند. نمونه‌های آن، شهدای فاجعه هفتم تیر هستند که اکثرا دارای مدارج عالی تحصیلی بودند و فقدان آن‌ها برای کشور بسیار سنگین است.

فرزند شهید پاکنژاد از شهدای فاجعه تروریستی هفتم تیر نیز با اشاره به مجروح شدن نوه‌های این شهید در بمبگذاری انتحاری سامرا در سال ۱۳۹۱ خاطرنشان ساخت: ما به عنوان یک خانواده آسیب دیده از دو گروه تروریستی منافقین و داعش، از ته دل آرزو داریم که انسان‌های دیگری همچون ما قربانی تروریسم نشوند و این کثیف‌ترین خشونت بشری، از صحنه روزگار محو گردد.

سیدهاشم پاکنژاد ادامه داد: از سازمان ملل و دولت‌های غربی به ویژه هلند می‌خواهم صدای عدالت خواهی قربانیان فاجعه هفتم تیر را بشنوند و زمینه‌های دسترسی به عدالت را در دادگاه قتل مجرم تروریستی علی معتمد فراهم کنند و اطلاعات جمع آوری شده توسط دادگاه هلند در خصوص پیشیینه تروریستی مجرم تروریستی را برای اطلاع افکار عمومی به ویژه بازماندگان هفتم تیر منتشر کنند.

او گفت: دادگاه هلند موظف است این قتل را با قتل‌های دیگر متفاوت بداند، چرا که مقتول یک تروریست است و دادگاه باید تمام تلاش خود را برای روشن شدن پیشینه تروریستی مقتول به کار گیرد تا راز قتل و فاجعه تروریستی هفتم تیر روشن شود.

همسر شهید غلامعلی معتمدی نیز گفت: پاسخ دولت‌های غربی به ویژه دولت هلند به خانواده‌های شهدای هفتم تیر چیست؟ چرا پس از گذشت چند سال هنوز دولت هلند که مدعی حقوق بشر است، برای این تخلف نابخشودنی و اعطای پناهندگی به این مجرم تروریستی، از خانواده‌های هفتم تیر عذرخواهی نمی‌کند؟

اشرف بروجردی گفت: ما باید برای انتقال صدای شنیده نشده خانواده‌های شهدای هفتم تیر برنامه ریزی و فعالیت داشته باشیم و حقایق پنهان شده این فاجعه را برای افکار عمومی بشکافیم. اگر آن‌ها پناهندگی می‌دهند ما نیز باید فریاد دادخواهی شهدای ترور باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قربانیان ترور شهدای هفتم تیر هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار طرفین در مورد موضوعات روز خاورمیانه با تاکید بر وضعیت منطقه درگیری [رژیم] اسرائیل و فلسطین تبادل نظر کردند.

در بیانیه این وزاتخانه همچنین آمده است: در عین حال، مسکو و پکن از تعهد مصمم خود برای هماهنگی نزدیک تلاش‌های مشترک در راستای حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران‌ها در خاورمیانه و قاره آفریقا اطمینان حاصل کردند.

بر اساس گزارش مذکور، این دیدار در حاشیه رایزنی نمایندگان و معاونان وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» و فرستادگان ویژه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا انجام شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، به ۳۴ هزار و ۲۶۲ نفر افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان