Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بوکس کشورمان که مانند دیگر رشته‌های ورزشی در مجموعه آزادی کمپ اختصاصی برای تمرین کردن دارند، از ۲۰ سال پیش دارای سالن تمرین بود، اما از آن موقع تا امروز بدون اینکه تمرینی در آن صورت گیرد بلاتکلیف مانده و به همین دلیل شرکت توسعه اماکن ورزشی وقتی متوجه شد بوکسور‌ها در آنجا تمرینی انجام نمی‌دهند در اقدامی بسیار عجیب تصمیم گرفت این زمین را از اختیار بوکس در آورده و آن را به کشتی اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین که هم اکنون در انحصار فدراسیون کشتی قرار دارد چندی پیش توسط مسئولان این فدراسیون تکمیل شد و الان در اختیار فدراسیون علیرضا دبیر قرار گرفته است.

همین موضوع با واکنش تند حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس نسبت به عاصم یوسفی رئیس شرکت توسعه اماکن ورزشی مواجه شد. او امروز در حاشیه مجمع سالیانه بوکس گفت: یک کار غیرکارشناسی و غیر عقلانی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی شکل گرفت بدون اینکه اطلاعی به ما بدهند. دبیر از روی زرنگی رفته این زمین را برای کشتی گرفته است. من بار‌ها با او صحبت کردم و او هر بار به من گفت که به ما اصلا ربطی ندارد و این زمین را شرکت توسعه به ما داد. بعد از آن با عاصم یوسفی صحبت کردم که متاسفانه او جواب درست و حسابی به من نداد و گفت دلم خواست آن زمین را به کشتی بدهم. من برای دفاع از حق بچه‌های بوکس هیچ گاه عقب نشینی نخواهم کرد و از دیروز تحت فشار‌های سنگینی قرار گرفتم. 

بیشتر بخوانید

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس برگزار شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین

کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.

به گزارش ایسنا، «ایلان ماسک» میلیاردر آمریکایی در واکنش به ادعای کاخ سفید مبنی بر اینکه اوکراین می‌تواند در جنگ پیروز شود، از واشنگتن خواست «پیروزی» را تعریف کند.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه گفت: «مقامات آمریکایی بر این باورند که اوکراین در نهایت می‌تواند در این جنگ پیروز شود. اوکراین عزم پیروزی در این جنگ را دارد و ما هم برای دستیابی به این هدف از آن حمایت خواهیم کرد.»

در همین رابطه ایلان ماسک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «پیروزی چه شکلی است؟»

این کارآفرین آمریکایی از آغاز جنگ اوکراین نسبت به امیدواری‌های واشنگتن به عملکرد کی‌یف تردید داشته است؛ از جمله به طرح صلح «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که اوکراین در آن خواستار پس‌گرفتن تمامی مناطقی شده که روسیه از آغاز جنگ تحت کنترل خود درآورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی