Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین درایی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمعیت کل استان بوشهر فقط ۴۹۳ هزار نفر مشمول تسهیلات مرزنشینی شده‌اند.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر تصریح کرد: متأسفانه فاصله ۳۰ کیلومتر برای برخورداری از تسهیلات مرزنشینی رعایت شده است و روستاهایی که خارج از این فاصله هستند مشمول این تسهیلات نشده‌اند

درایی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار شرکت تعاونی در استان بوشهر وجود دارد با بیش از ۴۴ میلیون عضو که حدود یک‌میلیون ۸۰۰ هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در استان بوشهر حدود ۳ هزار ۷۴۸ تعاونی فعال با ۷۷ هزار نفر عضو وجود دارد که موجب ایجاد بیش از ۱۱۸ هزار شغل شده است.

درایی اضافه کرد: خیلی از تولیدکنندگان خرد استان بوشهر از جمله مشاغل خانگی، صنایع‌دستی و فعالان بخش فرش یا مکانی برای تولید ندارند یا مکانی برای عرضه محصولات خود ندارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در هفته آینده مکانی در دلوار با ظرفیت ۱۱۵ غرفه برای این دسته از فعالین اقتصادی آماده می‌شود.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر گفت: غرفه‌های این بازارچه به‌صورت مجانی و به مدت سه سال در اختیار فعالین مشمولین برای استفاده از امکانات آنجا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5525984

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر اتاق تعاون تسهیلات مرزنشینان بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز مواد مخدر سنندج قوه قضاییه اردبیل ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام بیرجند هفته قوه قضاییه آمار کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است