Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران سطح کیفی محصولات تولیدی ایران خودرو با رشد ۱۳ درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات تولیدی سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در رابطه با بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو و ۸ دستور مهم ایشان در حوزه صنعت خودرو، موضوع پراهمیت افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تاکید داشتند که هرگونه استفاده از قطعات با کیفیت پایین در مونتاژ خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۱ ممنوع شود و دستگاه‌های مسئول موظفند با عرضه قطعات یدکی تقلبی و قاچاق به ویژه قطعات پر مصرف و موثر بر ایمنی خودرو نیز مقابله نمایند.

در راستای تحقق این دستور رئیس جمهور، سیاست گذاری گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص افزایش  کیفیت و ایمنی محصولات به دستاوردهای مهمی رسیده است.  بر اساس  گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بازه زمانی اردیبهشت ماه امسال، براساس کاهش امتیاز منفی صورت گرفته، سطح کیفی محصولات تولیدی ایران خودرو در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ با رشد ۱۱ درصدی نسبت به دی ماه سال گذشته و رشد ۱۳ درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات تولیدی سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

همچنین در گروه خودروهای سبک و وانت نیز رشد ۸ درصدی سطح کیفی محصول نیوپیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است. ارتقای سطح کیفی سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، منجر به بهبود ۱۰ درصدی شاخص کیفیت خودرو در زمان تحویل در دو ماهه ابتدایی امسال شده است.

تحقق افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو نیز باعث شد شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت در ماه‌های ابتدایی امسال در مقایسه با دی ماه سال ۱۴۰۰ نیز کاهش ۱۴ درصدی داشته باشد.

شرکت طراحی، مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) نیز برای تامین قطعات و تحقق هدف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری در ایران خودرو و جلب رضایت حداکثری مشتریان، مدیریت و راهبری شبکه تامین را هم‌سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در تحقق کمی و کیفی تولید در دستور کار قرار داده است.

همچنین شرکت ایران خودرو در راستای دستور رئیس جمهور در خصوص بسترسازی برای ورود شرکت های دانش بنیان برای ایجاد تحول در صنعت خودروسازی در مقیاس اقتصادی، برنامه ریزی برای استفاده بیشتر از توان نخبگان و علوم شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده و به گفته مدیرعامل این شرکت استفاده از نخبگان و توان آنها یکی از اهداف مهم این شرکت است.

خطیبی در خصوص برنامه‌های بلند مدت ایران خودرو و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان نیز اظهار داشت؛ در سال ۱۴۰۳ تولید یک و نیم میلیون خودرو هدف‌گذاری شده است که بدون توجه به موضوع مهم شرکت‌های دانش بنیان چنین هدفی امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد ایران ایران خودرو خدمات پس از فروش رشد شرکت های دانش بنیان محصولات تولیدی ایران خودرو سطح کیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟