Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:00:48 GMT

مهار آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید فیلتر کاشان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۵۲۰۴

مهار آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید فیلتر کاشان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید فیلتر هوا در این شهر خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وقوع یک آتش سوزی در ابتدای جاده قمصر در ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره چهار این سازمان به محل حادثه، اعزام شده و عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به حجم آتش ناشی از وجود مایع‌های قابل اشتعال از جمله تینر و مواد سوختنی در محل حادثه، علت دقیق آتش سوزی قابل تشخیص نبوده و باید توسط کارشناسان کمیته علت یابی حوادث سازمان بررسی و اعلام شود.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: ماموران این سازمان در خرداد ماه گذشته  در ۳۳۴ مورد عملیات شرکت کردند که ۹۹مورد آتش‌سوزی و ۲۳۵ مورد نیز حادثه بود و در این عملیات جان ۶۰ نفر از شهروندان را حادثه دیده نجات دادند.

پیراسته گفت: شهروندان کاشان در ماه گذشته ۷۲۲۵ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی داشته‌اند که ۴۰۵ تیم عملیاتی جهت امداد رسانی به حادثه دیدگان به محل‌های اعلام شده در اولین فرصت اعزام شده اند که متاسفانه این حوادث منجر به فوت چهار نفر و مصدوم شدن ۳۳ نفر شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: در این مدت  ۳۹ مورد بازدید و ۲۷ مورد صدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربری‌های مختلف شهری، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت مکان‌های عمومی و مهم انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت آموزش‌های پیشگیری و ایمنی ایمنی عمومی، ۲۰۹۵ نفر از همشهریان در دوره‌های تئوری و عملی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را در جهت پیشگیری از حادثه فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي استانی شهرستانها آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟