Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون استاندار ایلام امروز در نشست ساماندهی امور جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر خواستار عملیاتی شدن برنامه تدوین شده در خصوص جوانان شد و گفت: این برنامه‌ها یک تکلیف برای همه دستگاه‌های اجرایی است و باید با جدیت دنبال شوند. 

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها فرهنگ‌سازی در بحث نشاط و شادابی جامعه بوده که در تصمیم سازی در خصوص مسائل جوانان مشارکت همه دستگاه‌ها ضروری است که بایست این مهم در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار خواستار هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها اجرایی استان برای تکمیل اوقات و فراغت دانش آموزان شد و بیان کرد: بسیار مهم است که برنامه‌های حوزه جوانان از نظر کمی و کیفی به طور کامل اجرا شود و اوقات و فراغت دانش آموزان باید مدیریت شود. 

حسنی گفت: در این راستا آموزش و پرورش فضای لازم را برای تکمیل اوقات و فراغت دانش آموزان و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دهد. 

معاون سیاسی و امنیتی در پایان به سن ازدواج در استان اشاره کرد و تصریح کرد: سن ازدواج در استان یک سال بالاتر از میانگین کشوری است که این آمار رضایت بخش نیست و باید همه دستگاه‌ها در این راستا پای کار باشند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان دستگاه اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری