Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز با حضور آنلاین سرمربی تیم ملی امید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نشست با حضور آنلاین مهدی مهدوی کیا ضمن بررسی عملکرد و آنالیز بازی های تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مشکلات و کاستی های این تیم مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

مهدوی کیا که به صورت آنلاین در این جلسه حضور یافت عدم همکاری مناسب باشگاهها و در خدمت نداشتن بازیکنان در اردوهای مورد نیاز ، بازی نکردن و نیمکت نشینی بازیکنان تیم امید در باشگاهها و دور بودن از شرایط مسابقه و موقعیت ویژه تیم امید برای حضور در مسابقات این دوره از جمله عدم امکان برگزاری بازی های تدارکاتی به دلیل انجام رقابت هاى باشگاهی و محدودیت زمانی اردوهای تیم امید را از جمله مشکلات این تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد با حمایت فدراسیون فوتبال تیم امید طبق برنامه های مورد نظر کادر فنی جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی آماده شود و با تدارکاتی مناسب در مسابقات آتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور یابد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و تایلند در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و تایلند امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748661

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین