Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام کریمی در جریان بازدید از ناحیه مفصل شهری ننله که با حضور فرماندار و شهردار سنندج انجام شد، اظهار کرد: قدر و منزلت مردم ایران بالاتر از خدماتی است که ارائه شده و تمام مسوولان به این مهم اذعان دارند و آنچه انجام گرفته در حد توان بوده است.

وی از مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام نام برد و گفت: مسوولان به خاطر مردم مسئولیت گرفته‌اند و این مسئولیت‌ها امانتی در دست آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اضافه کرد: خدمت به مردم عبادت محسوب می‌شود و فردای قیامت مسئولان باید در قبال نعمتی که در اختیار آنها گذاشته است باید پاسخگو باشند.

وی افزود: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح شهر مطالبه به حق مردم است اما نباید قبل از اجرای کامل زیرساخت‌ها انجام شود.

رشیدی درآمد پایین شهرداری‌ها را پاشنه آشیل خدمات‌رسانی این نهاد عنوان کرد و گفت: شهرداری نیازمند حمایت اختصاص بودجه ویژه دولت برای خدمات‌رسانی بیشتر و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اضافه کرد: شهردار‌ی‌های استان کردستان با توجه به درآمد پایین نیازمند نگاه ویژه وه اختصاص بودجه و اعتبارات خاص دولت است که این موضوع را در سفر رئیس جمهوری به استان پیگیری خواهیم کرد.

فرزاد زارعی رییس شورای شهر سنندج نیز اظهار کرد: برخی ادارات خدمات‌رسان مانع از اجرای برنامه‌های شهرداری و شورا می‌شوند.

وی افزود: خدمت به مردم به صورت متوازن در سطح شهر مهمترین اولویت شهرداری و شورا است اما متاسفانه به دلیل یکپارچه نبودن مدیریت شهری و همراهی نکردن برخی دستگاه‌ها و نهادها و کمبود اعتبارات با مشکلاتی در مسیر خدمات‌رسانی مواجه هستیم.

وی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌ها به صورت کامل اجرا نشود بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها عملا پرت هزینه است چرا که دستگاه‌های خدمات‌رسان بعد از انجام برخی کارها معابر را بازسازی نمی‌کنند و این کم‌کاری از دیدگاه عموم به حساب شهرداری نوشته می‌شود.

زارعی اضافه کرد: چوب کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به شهرداری می‌خورد و جلو سیبل انتقادات مردم قرار دارد.

وی از همراهی همیشگی فرماندار سنندج با مجموعه شورا و شهرداری تقدیر کرد.

زارعی افزود: مشکلات سه ناحیه منقصل شهری باید با یک عزم جهادی و پای کار بودن همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها یک بار برای همیشه حل شود.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات در نواحی منفصل شهری سنندج مطالبه به حق مردم است و تحقق اهداف در این حوزه نیازمند اعتبارات جهشی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالسلام کریمی اعتبار شهرداری های کردستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟