Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در جریان بازدید از مانور اضطراری کنترل مصارف روشنایی معابر، پارک‌ها و المان‌های نوری ضمن رعایت صرفه جویی در مصرف برق بر عدم خاموشی مطلق شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر همزمان با اجرای مانور ۲ روزه اضطراری کنترل مصارف روشنایی معابر، پارک‌ها و المان‌های نوری در سطح آذربایجان غربی با حضور در سطح معابر شهری ارومیه از روند اجرای این طرح سراسری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان بازدید شبانه خود از معابر شهری ارومیه اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف برق امری ضروری برای عبور بدون خاموشی از تابستان ۱۴۰۱ است که برای تحقق این امر ناگزیر به انتخاب هستیم، انتخاب بین صرفه جویی در مصرف برق روشنایی معابر، پارک‌ها، المان های نوری شهری یا اعمال خاموشی خانه های شهروندان که قطعا راهکار اول منطقی تر است اما در اجرای این طرح هم تعادل می بایست رعایت شده و شهر در تاریکی مطلق فرو نرود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تعدیل تعداد چراغ های بلوارها و خیابانهای اصلی، تعدیل روشنایی معابر، پارک ها و برج های نوری با همکاری و مشارکت شهرداری ها را در دستور کار داریم.

کیامهر تاکید کرد: اجرای مطلوب این مانور و عبور بدون مدیریت بار از تابستان مستلزم همکاری همه آحاد جامعه به ویژه با همکاری شهرداری‌، اصناف و اداره کل راهداری امکان پذیر است.

وی اشاره کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان جهت اجرای موفق این مانور تشکیل شده است و به صورت لحظه‌ای مصارف برق واحدها و مجتمع‌های تجاری را مورد پایش قرار می‌دهند و در صورت مشاهده مصارف نامتعارف اخطارهای لازم به واحد مربوطه داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد کرد: میزان کاهش مصرف ناشی از این مانور که از ۶ تیرماه آغاز و تا روز سه شنبه هفتم تیرماه ادامه دارد،  به صورت دقیق محاسبه و گزارش‌ اجرای این مانور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید میدانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مانور اضطراری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی روشنایی معابر پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد