Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر گروه معاونت مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: باید نسبت به بیماری تب کریمه کنگو توجه داشت چون این اپیدمی داخل بیمارستان و خارج بیمارستان می‌تواند تهدیدکننده باشد.

به گزارش ایسنا، "محسن نژادقادری" در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان رفسنجان در مورد شیوع بیماری تب کریمه کنگو گفت: در مورد بیماری تب کریمه کنگو سال گذشته ۲ مورد مشکوک داشتیم و امسال نیز ۳ مورد مشکوک و یک مورد مثبت تاکنون گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه معاونت مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: باید نسبت به این بیماری نیز توجه داشت چون این اپیدمی داخل بیمارستان و خارج بیمارستان می‌تواند تهدیدکننده باشد.

حسین رضایی فرماندار ویژه رفسنجان نیز این در جلسه اظهار کرد: ۱۳۹ فروشگاه عرضه سموم کشاورزی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۱۱ مورد دارای پروانه بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۰۱ مورد بازرسی از این مراکز انجام شده که ۷ مورد به تعطیلی انجامید ادامه داد: در زمینه قرنطینه گیاهی (صدور مجوز گواهی بهداشتی برای محصولات کشاورزی جهت صادرات به کشورهای خارجی) از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲ هزار تن پسته گواهی قرنطینه گیاهی صادر شده تا به خارج از کشور ارسال شوند.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: همچنین برای اقلام دیگر گیاهی مانند ۳۹۴ تن مغز پسته، ۷۵ تن هفتاد و پنج میوه خشک آلو، ۱۳ تن مغز بادام، ۱۹ تن نخود، ۱۳ تن خرما، ۱۰ تن زرشک، ۳ تن فندق، یک تن مغز فندق و ۵ تن تخمه کدو گواهی قرنطینه صادر شده تا برای خارج از کشور ارسال شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل آبفا رفسنجان نیز در این جلسه گفت: که کلیه چاه‌های آب آشامیدنی رفسنجان تحت پوشش گندزدایی به وسیله کلر هستند و مشکل خاصی نداریم و از طریق سیستم تله‌متری که راه‌اندازی کردیم تمام چاه‌ها و مخازن آب شهرستان را کنترل می کنیم.

حسین چرخ‌انداز افزود: ما در شبکه‌های شهری ۸ هزار سامانه و در شبکه آب روستایی ۱۰۴ سامانه داریم که روزانه کلرسنجی می شوند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تب کریمه کنگو رفسنجان اخبار شهرستان ها کرمان استانی شهرستانها پسته بیماری تب کریمه کنگو مدیر گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی