Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:57:20 GMT

نتیجه صبر و مقاومت پیروزی در برابر دشمن است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۰۶۳

نتیجه صبر و مقاومت پیروزی در برابر دشمن است

آیت الله محسن اراکی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله حیدری در مصلی نهاوند گفت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ما است و شهدای گرانقدر هفتم تیر و دیگر شهدا راه را به ما نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله حیدری در مصلی نهاوند

گفت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ما است و شهدای گرانقدر هفتم تیر و دیگر شهدا راه را به ما نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر از شهدای سرافراز و شاخصی هستند که منشا خدمات گسترده ای بودند.

آیت الله اراکی افزود: پیروزی بر دشمن نتیجه صبر و مقاومت است و به امید خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

وی بیان داشت: خدا را شکر رهبری قدرتمند و حکیم داریم که در مقابل قدرت های جهانی ایستاده است و به بهترین شکل راه انقلاب را ادامه می دهد.

عضو مجلس خبرگان گفت: قدرتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد نتیجه ی رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اتفاق ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می دهد نشان می دهد باید مراقب توطئه ها باشیم و هوشیار باشیم.

ایت الله اراکی بیان کرد: امروز باید صبر و تقوا در برابر شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی که پیش آمده پیشه کرد.

شهید آیت الله حیدری تنها شهید استان همدان در حادثه هفتم تیر است که در کنار شهید آیت الله بهشتی و یاران باوفایش در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

شهید آیت الله حیدری در زمان شهادت هم امام جمعه و هم نماینده مردم نهاوند در مجلس و قاضی شرع در منطقه غرب کشور بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید آیت الله حیدری هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیروهای انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت(ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است