Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت الله نریمانی گفت: این تسهیلات با بهره چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله از سوی بانک کشاورزی به بهره‌برداران پرداخت می شود.

او می گوید: پرداخت این تسهیلات بر اساس نظر کارشناسان و سطح زیر کشت دچار خسارت به بهره‌برداران مشخص می شود.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه با اشاره به وجود ۱۴ هزار و ۵۰۰ بهره‌بردار در این شهرستان گفت: این تسهیلات تنها به پنج درصد از بهره‌برداران پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان کهگیلویه با بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی یکی از تولید کنندگان گندم در کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل کم بارشی و خشکسالی بخش زیادی از این اراضی قابل برداشت نبود و بهره برداران زیادی در این راستا دچار خسارت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد جهاد کشاورزی پرداخت تسهیلات بهره برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد