Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از راه اندازی کاروان های ترویج کشاورزی در گلستان خبر داد و گفت: فعالیت این کاروان فرصت مناسبی برای ایجاد نهضت آموزشی و ترویجی در بخش کشاورزی است.

محمد برزعلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت بخشی از کشاورزان گلستان در حوزه نوغانداری و تأثیر آن در درآمدزایی و ایجاد اشتغال در استان فرایندهایی را در این حوزه طراحی و اجرا کردیم تا امسال براساس فرمان رهبر معظم انقلاب و شعار سال، تولید دانش بنیان در حوزه نوغانداری نیز وارد شود تا اثربخشی و بهره بری بالاتری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور کاروان های ترویج کشاورزی در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: گلستان به عنوان چهارمین استانی است که در سال جاری کاروان های ترویج در آن راه اندازی می شود واین کاروان در مناطق مختلف، آبادی ها و دهستان ها حضور می یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: به دنبال فعالیت کاروان های ترویج، همکاران ما به همراه علاقه مندان کشاورزی در بخش خصوصی و دولتی در مراکز تولیدی کشاورزی اعم از باغ ها، دامپروری ها، مرغداری ها و غیره حاضر می شوند تا دانش مبتنی بر تحقیقات را به این بخش ها وارد کنند و آن را به بهره برداران کشاورزی انتقال دهند تا عملکرد محصولات افزایش یابد.

برزعلی، راه اندازی کارون های ترویج کشاورزی را فرصت مناسبی برای ایجاد نهضت آموزشی و ترویجی به منظور ارتقای دانش کشاورزان برشمرد و متذکر شد: افزایش دانش در حوزه کشاورزی و حرکت بر محور دانش بنیان، امنیت غذایی کشور را رقم می زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان گلستان گلستان جهاد كشاورزي سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کاروان های ترویج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است