Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به آغاز برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در نخستین روز از برگزاری کنکور سراسری شاهد افزایش بار ترافیکی در محدوده‌های مراکز و محل های برگزاری آزمون هستیم که علت اصلی آن نیز استفاده گسترده داوطلبان از خودروهای شخصی برای حضور در محل آزمون و تجمع بیش از حد خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از خانواده ها نیز با استفاده از خودروی شخصی فرزندان خود را تا محل برگزاری آزمون همراهی کرده و ضمن توقف در مقابل محل برگزاری آزمون، زمینه ایجاد گره های ترافیکی در خیابان شهید فهمیده به عنوان یکی از محل های اصلی برگزاری آزمون سراسری را فراهم کرده اند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان به خانواده ها و داوطلبان کنکور توصیه کرد از ناوگان مسافربری عمومی برای مراجعه به محل برگزاری آزمون استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از خودروهای شخصی، وسیله نقلیه خود را پیش از رسیدن به محل آزمون در محل مناسبی پارک کنند.

به گفته سرهنگ جمالی، مالکان خودروهای شخصی باید از توقف خودرو در مقابل مراکز برگزاری آزمون خودداری کنند چرا که در این صورت احتمال ایجاد گره های ترافیکی و انسداد مسیر و همچنین بروز تاخیر برای حضور داوطلب در محل آزمون وجود دارد.

وی تاکید کرد: احتمال اجرای طرح ترافیکی و مسدود کردن بلوار شهید حسین فهمیده شهر همدان در محدوده زمانی برگزاری آزمون سراسری وجود دارد لذا به داوطلبان توصیه می شود برای رسیدن به موقع به محل برگزاری آزمون زودتر از خانه خارج شده و حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، پنجاه و دومین آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ نفر داوطلب از امروز (چهارشنبه، هشتم تیر) آغاز شد و تا شنبه (یازدهم تیر) ادامه دارد.

این آزمون سراسری با حضور بیش از 31 هزار داوطلب در استان همدان برگزار می شود.

برچسب‌ها آزمون همدان ترافیک کنکور پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون همدان ترافیک آزمون همدان ترافیک کنکور پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محل برگزاری آزمون آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری