Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاقاتی که سرمربی پیشین رئال مادرید شب گذشته با امیر قطر داشته، ممکن است نظر او را برای نشستن روی نیمکت مربیگری پاری‌سن‌ژرمن تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که پیش از این احتمال سرمربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده بود، حالا ممکن است هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ این در حالی است که گفته می‌شد پاریسی‌ها با کریستوف گالتیه سرمربی پیشین لیل به توافق رسیده‌اند و این مربی فرانسوی قرار است جانشین مائوریسیو پوچتینو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده سرمربی پیشین رئال مادرید در سفری که به دوحه داشته، شب گذشته (سه‌شنبه) با امیر قطر دیدار کرده و همین دیدار ممکن است نظر او را تغییر دهد و او برای نشستن روی نیمکت PSG متقاعد شود.

ظاهراً امیر قطر «تمیم بن حمد آل ثانی» از حضور زیدان روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن ناامید نشده و قصد دارد هر طور شده او را برای حضور در این تیم متقاعد کند. مالک قدرتمند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با تمدید قرارداد کیلیان امباپه نمونه‌ای از نفوذ سیاسی و مالی خود را به نمایش گذاشت و حالا در نظر دارد با استخدام زیزو بار دیگر قدرت خود را نشان دهد.

زیدان هدف اصلی‌اش نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه است و با توجه به اینکه دیدیه دشان هم اعلام کرده پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر از سمت سرمربیگری خروس‌ها کنار خواهد، به نظر می‌رسد زیزو در ماه ژانویه به هدفش خواهد رسید اما ملاقاتی که او شب گذشته با امیر قطر داشته، حالا می‌تواند همه معادلات را بر هم بزند.

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی سه ساله با دستمزد 25 میلیون یورو در سال را به زیدان داده است. در کنار این مدیران پاری‌سن‌ژرمن دست سرمربی پیشین رئال مادرید را به طور کامل برای تغییرات و ایجاد تیم مدنظرش برای فصل پیش‌ رو آزاد گذاشته‌اند و حتی به او گفته‌اند که می‌تواند نیمار را هم بفروشد. اگر زیزو این پیشنهاد را قبول کند، در صدر مربیانی قرار می‌گیرد که بیشترین دستمزد دریافتی در سطح جهان را دارد.

زیدان: پاری‌سن‌ژرمن؟ هرگز نگویید هرگز!/ می‌خواهم قبل از بازنشستگی سرمربی فرانسه شوم

زیدان 49 ساله در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

زیزو از ماه مِی 2021 هدایت تیمی را برعهده نداشته و پیش از این برخی رسانه‌ها از علاقه او برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه سخن گفته بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن زین الدین زیدان رئال مادرید پاری سن ژرمن زین الدین زیدان سرمربی پیشین پاری سن ژرمن رئال مادرید امیر قطر روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری